Croissant francesi da pasta di levadura

Croissants (croissant, franc., Letteratura crescente) - cunfisioni populari, in particulare in Francia, ma micca solu. Croissants sò una parte indispensabile è basica di l'esercitu francese, sò sirvuti cù cafè o cava chjaru. A tradizione di servitori croissants per a somma di a matina hè stata difesa à u tempu di Marie Antoinette.

O Croissant hè un saccu petitu da una pasta di levitu di sopfncia, incisione o sopra, cun o senza mili. Comu u solitu, u jamone, u furmagliu, i diversi creme, cunfine di frutta, u mantellu di frutto, etc. sò abituati.

Ricetta per croissants da pasta di levadura

Ingredients:

Preparazione

Un modu simplice è faciule. Disolveremu u levitu in acqua calda o u latte calduciu (a temperatura ottima hè 26-28 gradi C). Add sugar, sal, soda, ova, 2 tazzi di farina tamanta è a soia afflitta. Puderete ghjunghje a pasta cù i vostri mani, ma pudete usà apparecchi moderni (mixer, blender, harvester). E ogni modu, à a fine di u prucessu, pudemu pudè dumperà a pasta in un cumu è u mette in i nostri mani. Pudemu à un tavulinu è cupèrtinu cù una bagnu piazzata, pusendu in un locu caldu per quasi 40 minuti. Simuleremu è mette a pasta in. Scorcheremu 2 capasti da ellu. Lubricate a superficia di unu d'elli cù mantra, è nantu à l'altri è cusì. Scorredemu è torna torna diventà in 2 parte, repite u ciculu, pudete ancu duppià o triplete. In novu, rotolate a pasta in un comu è lasciate in un locu caldu per altru 40 minuti.

Eppuru, pudete è ùn ne penseranu micca, è ponu croissants da u sophju finale o un soppa sopravutte, pudete cumprà in buttrefi o cucinari, ma in questu casu ùn pò micca esse sicuru chì a pasta hè preparata cun u mantellu naturale, è micca margarina o una diffusione cù una cumposta dubbula.

Mentre a pasta hè adattata, pudemu assicurà u riposu. Ogni cosa hè prutetta di fà u cumplottu (furmagliu, pernatu, salùu, marmellate o cioccolatu), hè preferitu chì hà una cunsistenza di crema o di carne macinata fina. L'intrecciu o furmagliu pruduttu ùn mancu bisognu di mudificazione è additivi. Chocolate (pronta) pò esse funnuta o esaminata, o una crema realizada di cacao in po, chocolate, zuccherinu è mantra. U periculu pò esse cutucatu quasi u stessu (solu solu ligeramente più chjucu) l'armata triangulante cum'è un pezzu di pezza è di plegà a croissant.

In generale, più di u prucessu di preparazione hè dinò cusì. Amegghianu è aghjunghje a pasta, trasfurmassi in capasti di un spessitatu approssimativu di 0,5 cm è chjappu in chjazzi, chì, à u turnà, cutsu in trianguli.

Pudereti a parte necessaria di u riposu in più à una parte di i canteri di u triangulu è di doppia, in parte da a rib. Dopu liggeru per fà u pruduttu in forma di una luna. I croissants formanu sò micca esposti nè vicinu nantu à una panera di furata, oiled o sprezzati nantu à u paparu di furmellu oiled è fassi a distanza da l'altru 30-40 minuti. Hè quandu avemu da mette a bagnachera in u pre-caliu finu à 180-200 gradi furmà u foglie 15-25 minuti (secondu u furmatu particular). A prununzia hè facilmente stabilita visualmente - sò rosati è acquistate una appetizing appearance. Sè avete esse preparatu croissants cun un dulce riposu, ùn hè sensu per aghjunghje una pocu vellina in a massa, è da questu l'arzu serà assai piacevule.

In generale, in a versione in classica francesa, hè megliu fà croissants da una pasta di pasta fresca cun di mantellu, chì u cuntenutu grassu ùn hè micca menu di u 82%.