Cumu trattà a lactostasi in una mamma in infermiera in casa?

Comu regula, cù ogni fenomenu cum'è a lactostasi di a crolina, ogni mamma si face, ma ùn tutti ùn sanu di trattà in casa. Questa viulenza hè accumpagnata da stagnazioni di latti. Questu hè osservatu in i casi induve i pani pruduceranu più latte chì u zitellu piglia. Sta situazione hè aggunata da un crescente è inchie di u pettu, ci hè u sorenessu, a temperatura di u corpu s'incuccia. Lactostasis necessita intervenzione urgente.

Cosa da fà cù lactostasi in casa?

Per rispunsevule à tempu à questa viulenza, ogni mamma d'ameglia hè a sapè cumu trattà a lactostasi in casa.

Cù u stagnazioni primariu di u lattu, una donna pò purtà à a so propria, senza ùn abbandunà a casa. Hè abbastanza per cunzidiri li reguli siguenti:

  1. Ùn lasciate micca u latte maternelle stagnate. Se u zitellu ùn mancianu micca solu, decant.
  2. Quandu si nutria, dà i so petti.

Sì a lactostassu s'hè sviluppata, è hè bisognu di cumincià u trattamentu in casa. À u listessu tempu, aiutavà à trattà bè:

  1. Scaldamentu di u mussu, chì aiuta à eliminà l'impadronze di i glandula mammariali;
  2. Massaggio di mama. À u listessu tempu, cumprà movimenti sucizii di massaggi di a periferia di u pettu à u pezzu.
  3. Apply the baby more often to the chest.

Inoltre, quandu si parla di trattà a lactostasi in una mamma in infermiera in casa, ùn hè micca putente di micca chjamà i rimedi fàrivi.

Cusì, una fogliu di col frescu, da quale a cumpressa hè fatta, aiuta per trattà cun tali disordru. In più, spessu usatu tintura di fiori di camomile, è di corsi di lino, meli. L'ultimi si deve esse usatu da teme, perchè a probabilità di sviluppu di riazzioni allergique à a mamma hè grande.

Cusì, hè bisognu di dì chì a prevenzione hè assai impurtante in u trattamentu di a lactostasi, chì cunsiste à observà e règule di i zitelli.