Stemma Blu

Ci hè un tipu di donne, annunziate a quale, pari chì sò tocchi. Per quessa, parechji omi cunservani megliu micca di riesce riscosu è ùn aspetta micca à acquistà di questi. Dopu tuttu, in tavuletta per questi individuali di u sessu oppostu, ùn vedenu micca alcune persi cumulatorii. Iè, è si cunsidereghji persunaghjenzi, più com'è un battiziu blu, ma ùn hè micca un ogettu di feminità.

Intendemu di scummigghiarii cose e donne sò chjamati cusì espressione stabile, chì hè a storia di l'urìgine di a fraseulugia "calzola bianca" è ciò chì deve esse fatta per ùn avè micca esse attribuita stu titulu.

A fraseulugia hè a "stemma bianca". Storia di l'ocurrenza

Hè cresce chjamatu chì l'espressione "baccale blu" s'hè uricatu in u 1760 in u RU in u salone di u scrittore Montague. Una versione dice chì a persona più attivu di sta cumunità era un traduttore, un botanicu - scientist, scrittore Stillingfleet. Invece di calze di serpenti neri, l'indimentu chì hè stata implicata d'una etichetta, hà purtatu calcagnani in lana blu. In casu avà falò a salon, a congregazione hà sappiutu ch'ellu ùn pò micca inizià senza un "strumentu blu". Hè esse, u primu «omu» hè stata premiatu cù stu titulu. Appena cuminciaru à esse chjamati rapprisintanti di u sessu di dèttili, chì ùn sò solu interessatu in a scienza è a littiratura, chì ùn avianu micca bisognu di cura o di creà una famiglia, etc. Da volta, a società hè stata cun ironia cum'è a "Società Bassa d'Aste".

In Russia, sta espressione vinia da Francia.

Allora, in Parighji, in u 17u secondu ci era salone, u rolu principali di quali era ghjucatu da e donne. Hà criatu u terminu "donne aprendite". Anna Moore, chì era in "British Blue Stockings Society", in unu di i so poesi ironici, sustinia chì u nomu sicilianu originatu da una traduzzioni sbagliata è massa litterale da a parola inglesa "bluestocking".

In una di l'òpere di u Chekhov, ponu cunnosce una caratteristica di l'individhii chjamati "bassa bianca": "

"Ciò chì hè bonu esse una baccara blu". Abbastanza blu ... Damnò! Ùn hè una donna è micca un omu, è cusì l'intermediu di u mezzu, nè chì nè questu questu.

Donna - "calze stocking"

Ùn serà micca superfluous per decide chì tipu di donne chjamanu.

Allora, per esempiu, questi populi si palesanu in l'austerità è di pudori di l'apparizione: mancanza di ghjuvelli, cosmichi, hairstyles exuberantes, stil classicu di robba, chì ùn hè nunda rididu in l'imaghjina esterna. Per a so natura, tali donni sò assai grumpy, sò spessu ponuti in un passiu triste, tristu, irritable. Sì u "bucchinu biancu" è intesu qualcosa di ligne, trucelli femini, coqueteria, in a mo vita refuse à appricà sta pi qualunqui mutivu.

E donne di e donne sò pronti per dà à tutte e cose chì amanu, travaglià dura, ciò chì l'"attrazzature blu" significa, hà qualità pusitiva chì pò esse apprezzati.

Strangamente abbastanza, ma una donna rara è peculiar, hè capaci di amà un omu. Di solitu, a "stemma bianca" hè attrattiva per un calmu, maturu, sustituì u rapprisentativu di a mezza forte di l'umanità. Ellu, prima di tuttu, appriva a prufundità di u mondu internu, a capacità intellettuale di questi femini è trova i chjavi di u core di una donna cun un caratteristicu cumplicatu.

Donne - u "bucchinu biancu" prefessi di gastru più u so tempu in musei, bibliuteche. S'ellu hè impiegatu à sviluppà u so propiu affari, spessu aduce tardi à u travagliu. I subordinati ùn puderebbenu sùbitu nantu à a vita persunale di questu omu, è ancu pare avviennusi a mancanza.

Cumu ùn esse un calore blu?

Sì capite chì ùn mancanu a feminità, in auturità, chì unu di i manere di ùn esse un "strumentu blu" hè a ripetizioni, affirmazioni per a fiducia. O vulete sviluppà a vostra cumunioni di cumunicazione cù u sessu oppostu, è cù e persone in generale. Pruvate di circà femininu, vede e vostre gestite, cumpurtamentu, pianu.

Allora, ogni donna, invece ch'ella aspetta à u sapè científicu o prefete passà un ghjornu liberu comprandu vistimenti per ella, ùn deve esse realizatu ch'ella devi essa sempre una donna in ella. Dopu tuttu, questa hè a basa persunale di ogni donna.