Riproduzione di liri

Per parechji seculi, cridi di giardinu d'incredibile belle è faciule sò l'ughjettu di l'amuri per u viticultori. In più di l'apparenza esteticu, sti fiori sò sappiutu di sullivà i musculi è di u zitellu, aiuta à prutezze di pelle è ancu a psique. Tuttavia, ogni amatori ùn sapi manera di ripruduce i lysii, cusì abbicinu nantu à questa mena in più dittori.

Mètode di ripruduzzione di liri

Allora ci sò dui modi di ripiglià liri: assexual è sessuale. Sti fiori ponu cultivà cù l'aiutu di e manciari, ma deve esse nutati chì a ripruduce di i bianchi da e cummerciu hè un affari difficultu è impagliante è esie cunnisciutu cundizioni speziale. Stu metudu solitu è ​​usatu da i vignaghjoli ind'i ripruvazioni di i novi varietà (cumprese l'ibridi). Ma i viticultori dilettanti sò più cusì cómodu cù i metudi vegetative.

Cumu cresce u lysicu giardinu vegetativamente? Ci sò quattru modi.

  1. U primu hè a ripruduzzione di liri nantu à i lamperi. Di sicuru, questu hè u metudu più accessìbule è faciule, ma ùn ci hè una svantaghja impurtante, chì hè un factor di multiplicazione bassa, hà. In u terzu à quartu anni di vita, u sistema radicali di a pianta forma diverse lampi. Ci vole esse digià scupertu, divisu, è dopu utteni nantu à a terra. Dividu i radichi di un ciumi hè megliu in u vaghjimu, ma a divizia hè pussibule in a primavera. Ma avete nutatu, l'altura di u liricu ùn deve esse più di ten centimetri, altrimenti i lampadini ùn survitanu. Se u lampu hè grande, in u annu di piantazione a piantagione pò aghjustà cù fioritura. L'aspettazione di a fioritura di i bianchi, cultivate da lumachi picculi, ùn hè micca finu à l'annu dopu.
  2. U sicondu mètudu hè a ripruduzzione di liri nantu à bulb-babies. Se a bombe a mamma hè stata pianificata in u locu, i zitelli seranu più. Traspendu i prudutti di i fiori di a pianta madre, pudete aumentà a freccia di riproduzione.
  3. U terzu mètode hè a multiplicazione di lejili cù làmpiu chì formanu in i sinuses di i pridicelli. Sì a pianta matri hè ghjovana, bè fugliale nantu à a splutazioni, si sviluppa in cundizzioni di alta umidità, poi l'efficienza di a vegetazione hè abbastanza alta. Bulbi di cullezione da u liccuzzu dopu à fioritura , ponu esse tistimuneddi immediatamente in teste. In un annu, sò pronti per creazione nantu à a terra aperta.
  4. Hè pussibule di multiplicà i lilli è i scalini, chì ognuna in a basa si forma bulbe. Stu metu hè cunzidiratu u più efficau per i viticulturi, cum'è una borsa matura pò dà vita à 150 prugrammi novi! Inoltre, ripruduzzione per scali hè pussibule per tuttu l'annu. Per fà questu, scumpite grande è salutare separate da u focu, fugliale, fendu nantu à a suluzione fungicida, secondu è permette riunione in un pezzu scuru da 6 settimane à una temperatura di 22 gradi, è dopu altru mesi à una temperatura di 18 gradi. Duranti stu tempu, i scalci si sviluppà lampadini è sera dispostu à cultivà in terra. Se u terrenu ùn hè micca rinfriscionatu, pudete pudeti emmagatzemà flakes in a fria. In dui anni, u licori, cultivatu da scalini, cumincià à fioru.

Opzioni d'alternanti

Alcune varietà di lirieri permettenu a ripruduzzione da e tannicali è di e cuttings. Durante a budding from the stem, hè necessariu di separà e foglie cù i basi è pattighjà immediatamente in u pote, è allughjà una mezzo di u fogliu nantu à a superficia. A capacità hè cuparta cun un film, perchè chì i lampadini sò furmati più veloci. A primavera, i pianti ghjovani pò esse traslassate à u pianice.

Cuttings durante l'esercitu in a primavera sò cunzidutu cù cura, pusendu in un invernu . Dopu à 5-6 settimane vi vurinu lampi furmati. Sì landà in terra nantu à u ghjugnu à lugliu, in dui anni i vostri lirifinelli fiuranu.