Cumu cresce i pepini in u barcuni?

Se vi vanu in un appartamentu, ma e vostre mani sò stati riunitii utili è ecológicamente limpevule per a vostra famiglia, pruvate à fà in u canale. Plantamentu di cucumari in u barcuni hè un prucessu dilicatu, ma u risultatu serà piacevi.

Variità autonò polinizati di colti per u balcone

Avete da principià cù a scelta bona di una varietà di cucumari . In a camara ùn pudere micca fà affiscà di l'aiutu di l'insetti è avete da polinizà e piante. Pudete simplificà a vostra vita cù variità speziale chì ùn deve micca dumandamentu.

Trà e variità chì ponu cultivà nantu à l'arrennu, si nuta i seguenti:

Ci sò variità speciali chì anu stati rializati per cultivà nantu à i balconera. Frà tutti, Turquoise, Stresa, Cucaracha, intruduzione di Moscou.

Cuverta di cuccume nantu à u balcu

Ora cunzidira li cunsiglii basi di cumincia a crescita di pepivari in u barcuni. Comu regula, ghjardinandieri articuli pruposti cun l'arbureti di manufatti o macchi per serebbenu. Questa opzione hè pussibile, ma questu cuntenutu hè troppu bulloso. Hè assai cunveni per aduprà platti plastichi. Solu scopre u scuru è senza mancu a lume.

  1. Prima di crescenu e crescenu nantu à u balconu, avete da apprezzà appuntamentu a mistura A terra compone di duie parte di e terre fertili è una parte di turba cù sante di fiumu. Dui cagini di lignu hè cumu preparatu nantu à u buccu di sta misura di u mischju. Tutte questa mutazione si sponde in fiaschi di plastica è compacchissima un pocu.
  2. Semi, prima di cultivà cuccume nantu à u balaghju, vi tocca à preparà. Hè bisogna un prugettu calumentu, trasfurmatu cù elementi tracci è dippitatu in una solu suluzione di potassiu. Stàteci ancu quì 20 minuti è lavite sottu à l'acqua corrente. Dopu à sti procrucciamenti, i piriali sò permessi di inchinu l'acqua per 12 ore. Allora imbossu in un pappagallou umitu è ​​spurtatu annunzamenti per l'acqua. A temperature deve esse almenu 22 ° C. Quandu i zitelli parevanu bianchi, ponu esse pianificatu.
  3. Chì per alimenta di pepini in u barcuni? Pudete inizià fecundazione dui simani dopu l'apparizione di i primi rimeri. Comu un primu fertilizante per cucumari nantu à u balaghju usanu una solu dèbuli. In 10 litri di acqua diluce 15 g di fertilizzanti di putassiu è 5 g di nitratum ammonium, agghiunciu 3 g di superfosfatiu è 5 g di sulfate di magnesiu. Duranti l'acqui, assicuratevi chì a suluzione ùn vene micca nantu à e foglie. Dopu à 10 giorni una altra mischia hè preparata: in 10 litri di una suluzione sia di Mullein in una ratio di 1:10 diluce 20 g di superfosfatiu è 15 g di sulfate di potassiu. L'altru opzione, perchè pudete furnisce di cuccume nantu à u balaghju, hè un fertilizante verdu.
  4. Cumu piacinu à l'acqua di u balcu? L'acqua hè solu l'acqua à a temperatura di l'ambienti. Assicuratevi chì a tarra hè sempre umana, ma micca troppu umida. Hè megliu aduprà ogni ghjornu un pocu.
  5. Comu piace u cucumiscenu nantu à u barcone? A pianta deve esse spiegata dopu l'apparizione di a terza foglia. A cartaghje hè cutatu cù u puntu di creazione. Toccu u riney a base di a seconda stagna ùn hè micca valuta, finu à chì e broche laterali tene da cresce. Fù un furmellu di un pepino cespugliu.
  6. Cumu attaccà un pepino in un balcuni? Accumincia la liggera dopu l'apparizione di a VIII alleau. Liane hà attaccatu megliu à i cordi ani à una altitudine di 2 metri. Hè abbastanza per drillà tottus è aghjunghje l'argentu chjaramente à i vitture.
  7. Hè assai impurtante per a cura di cuccume nantu à u bascu in u clima. Assicuratevi scuru i pianti da u sole di u raghju direttu, per aghjustà l'umidità vicinu à i "cameri" pusonu un saccu di l'acqua. U territoriu deve esse necessariamente chjubitu , è e foglie devenu perghjuntà annantu cù l'acqua.