Cume guardà e rosi in un vaso?

Rose hè una reina reale di fiori, una bella decorazione di qualche camara è, sicuru, u regali più bonu per una persona estimata. Un chic bouquet di rosati vale a pena, cù l'aiutu di e tecniche simplici per prolongà a so bellezza è frescura. Scupremu per salvà un bouquet di rosati.

Prima di pruvate à mantene e rosii vivos, deve ricordà chì sta fugliosa di luxuriu ùn piace micca u vicinu di e altri pianti è moriri rapidamenti. Dunque, mai putteu rosi in un vaso cun altri fiori. Era ancu periculosa per un bouquet di rosati hè un vunciu vicinu cù manzili chì emeten etileno.


Cundizioni per a prisirvazioni di un bouquet di rosi

Cume guardà e rosati in un vasu per dui à trè simane, o ancu più longu? Vi rispundemu: hè abbastanza pussibule se osservanu parechji impurtanti è obligatorii. U primu, un bouquet di rosati necessite un'umidità massima. Pudete ottene ottene cuntenutu di umidità in parechje manere:

  1. Ghjiatle di rosi freschi sò puliti da e fiorne è i spine (micca fucilmente sutta l'acqua in un vasu) è tagliate cù un cutiddu schernu ubbiatu in un angolo di circa 40 gradi.
  2. Per impediscenu l'aria d'entra à i vessi cunnuttivi di u troncu, a pruning hè aduprera sottu à l'acqua, per esempiu, chì viaghja.
  3. Per aghjustà a zona di assume, pudete fà scuntale longitudinale nantu à u troncu è split, trasfurmendu a parti infermale nantu à u cut.
  4. Ogni ghjornu, cù u cambiamentu di l'acqua, hè necessariu di scurciate i zicchini per 1-2 cm.
  5. A pulitura regular ancu aiuta à mantene a frescura di rosati. Quandu spraying, avete deve guardà cun vigilance ciò chì l'acqua ùn tocca u centru di u capiu, ma solu in i petali.

Cume guardà e rosi in acqua?

I cundimi cundizioni per a longa salvagità di u bouquet sò a purità di l'acqua è di l'alimentariu. Cumu ghjunghje questu quì, è cumu per guardà rosati in l'acqua?

  1. Prima di l'usu, l'acqua hè tenuta per parechje ghjorni. Hè megliu aduprà l'acqua di scuzzulate o embuscatu à a temperatura di l'ambienti. Cambiassi l'acqua in u vase hè necessariu ogni ghjornu.
  2. Prima di qualsiasi cambiamenti di acqua, rinfriscarià u vase è tallo di fiori, sguassate di un rettu slippery.
  3. Per una disinfettazione addizione, u carbone activu, vodka, aspirin, acidu cítricu o aluminu pò aghjunghje à l'acqua.
  4. Un metudu uriginale, assai assai efficaisimu, di purificà l'acqua da a bacteria putrefactiva hè l'aghjuntu di un pocu d'arghjentu di acqua per lavavvi di u detergent o bleach.
  5. Comu nutrijentu di priservà a frescura di rosati in acqua, aghjunghje u zuccheru (30 grammi per litru) o l'acitu (1 culletta per litru).

I rosi più prudutti in una stanza fresca senza avelli è u sole. Affettu pocu è aghjillassi u marchjendu di u bouquet di fumari d'esporiu è u tabacco di fumu. Inoltre i rosi soffrenu di cambiamenti di temperatura tremendu: i fiori purtati in a tempesta freti ci tocca à "abituati" à a temperatura di l'ambienti.

Cumu mantè a freschezza di rosi?

Cume guardà i rosedli freschi per a quantità massima di tempu? Ogni leve dopu à cambià l'acqua, copre u bouquet cù carta o un saccu di plastica. Allora in a rossa di a matina andate per piacevule cù u so aspettu frescu è luminoso. L'effettu creatu di u "bagnu di l'acqua" assicurà a saturazioni massima di i vignaghjoli è u capelli cù l'umidità.

Chì si i rosi in u ramu hà digià un'articulu? Cumu mantene a frescura di rosati in questu casu? Per fà rinviviscia u fiore sfrenziatu pò esse faciule semplice: pozzu sfacciatelli in un ricchju in pezzu cù l'acqua fresca (solu chì i capulizzi è i fiori ci vole in più nantu à a superficia!) È copre cun carta o film. Dopu qualchì ora, i rosi sò saturati da umidità è si raligraranu cù a so bellezza di novu.