Comu fugliassi di massa pè pizza?

Una fugliale pizza hè una di i ingredienti più impurtanti in a preparazione di u platu predilettu. In questu articulu, parlarà di e ricette per a preparazione di a prova di pizza italiana. A pizza hè un pratiche più pocu, perchè pò esse cugliu cù quasi ogni massa. Hè impurtante chì a pasta di pizza hè bella, postu chì a maiò parte di ricette impliche à fà a pizza nantu à una prima prova. Ci hè un nùmmulu infinitu di ricetti, cumu fà preparà una pasta pè pizza. Cumparemu noi cù parechji ricetti tradiziunali.

A ricetta per una pasta rapida per a pizza

Ingredienti per a pasta: 800 grammi di farina di granu, una colazione di zuccheru, 1 tazza di latte calzone, 1 ova, 4 speziamentu di margarina debbuli, 25 grammi di levitura, sal.

In u lattice calduzzu aghjunghjese u levitu è ​​i puzzicheghji cù una cullette. Aggiuncenu margarina, uovo, zuccheru, salinu è farina à a mistura. Prima di preparà una pasta di pizza, a farina deve esse attraversata da un tamarzu per falla più dulce. A pasta debe aghjustata cù cura di ughjettu omoogeneu. Mettite u pezzu in una paneta, cogliu cù un pappu è u mette in un locu caldu. Dopu à 2 ore, a pani aghjunse. Dopu à 2 ore, a pani chì hè risurtu deve esse mischjeratu bè torna, perchè cede è fala duranti una ora. Dopu à quessa, a pani pò esse spustate è spende nantu à una cuperta di fragola.

Receta per pasticceria per pizza

A polpa viaghja pare esse prima, hè per quessa hè ideale per pizza. Puff pastry per pizza pò esse frescu o levitu.

Ricetta per freschezza fresca per pizza

Ingredienti per a pasta: 1 kilogramulu di farina, 250 millilitru di acqua, 2 ova, sali.

A farina deve esse mischju cù l'acqua, aghjunghje un ovu è u sali, è amassi a pasta. Se necessariu, pudete aghjunghje un'altra mità u vetru di acqua. A pasta si deve esce da parechji volte è doblegate quattru volte - solu s'ellu tornerà parolle.

Ricetta per a pasta di levitura di levatrice per pizzeria

Ingredienti per a pasta: 2 tazzi di farina di granu, 1,5 vetri di latti, 25 grammi di levadulam, 1 settimonata di zuccheru, 1 ova, 100 grammi di mantra, u sali.

In u latti quandu u latte hè diluita, aghjunghje l'ovu, u salinu, u zuccheru è a farina. Prima di fà pasta di levitu per a pizza, a farina deve esse struchita. Allora addulighà a pasta è brindule in a so manufa fugliale. Una volta, mischjà tuttu pà fà un uniforme di massa, senza lumbe. Dopu à quessa, a pasta ci hè stata sola durante 3 ore in un locu caldu, perchè si sviluppau.

In seguitu, a pani pò esse divisa in 3 pedichi. Un pezzu di pasta ci vole à esame in un grosu di 2 cm è purghjiti cù u mantellu friddu. Da quì sopra à queste chjucu facia u pezzu passatu pappatu di a pasta è pour cù l'oliu. Do same with the last piece of the pasta. Dopu à questu, tutte e tagliate di a pane sò stati rimbursati in modu chì una sola capa 3 cm in grossu hè furmatu.

U culleghju resultante di a teste deve esse dovutu quattru volte, rumpule u spartitu in 3 parte è torna fà u prucedimentu previa. Comu u risultatu, avete bisognu di una pasta chì cumpone micca di menu di 16 cape.

Fettuccata hè fretta è diliziosa. A maiò parte di ricetti per pizza implica a preparazione di stu piacatu da pasta. I pasticcerie preparata sò stati guardati in a fria.

Cumu fà fà una pasta simplici per pizza?

Ingredients: 2 vetri di farina, 300 grammi di crema agria, 2 cuppi di mantova, 2 ova, 1 settimonata di zuccheru, u sali.

Mettite tutti l'ingredienti è amassi a pasta. In seguitu, a pani pò esse mette nantu à una planica chiana è ponu in un locu caldu per 30 minuti. À solu 40 minuti avete una pasta prestu per a pizza!

In a pasta di pizza, pudete aghjunghje i sapori, l'acidu citru o u cognac. Pasticceria di pizza veru pò esse preparatu è in u panificatore - in questu casu, a dumandata necessita un minimu di participazione. Utilizà parechji additivi per a pasta, pudete apprezzate un pezzu bisognu è piacevule à i vostri invitati è i amici.