Shoes Monk

Una di e tendenze questu annu hè u monicu di i scarpi. Stu modellu eleganti di e donne era presaggiu micca solu da l'omi, ma da l'omi-monjosi, chì si trovanu ste calzate in u 19u seculu. Oghje, i fraresi di donne si ncontranu cù assai applausi per i più mudieri.

Boots monk - classic in ogni momentu

Micca - hè quarchi cosa trà entre Oxford è Derby . I schiLinu pò esse paragunate cù i pani. Ma, a primu capu di vista, i scarmi similari anu una differenza impurtante. A funzione principale di i pezzi di u monicu hè chì hà una una duve sivigliate, chì ùn sò micca un décorativu, ma un pezzu funzjonali. Hè u dettagliu chì li face sapienti ricunniscianu è distinguishable da mudelli simili.

I schiadi ùn anu micca esse dispuniti in modu di circulazioni cum'è i so felluzzi, ma sò una longa storia è u rispettu. Da l'inglesi, a parola "monacu" hè traduciutu cum'è "monastic straps". In autumàticu, quandu, i monjos eranu un prototipu di sta scarpa, fatti di tessili. U valore principale di i scarpi era, per suprattuttu, comodità - ponu esse arritmi rapidamenti è sguassati, grazi à i pruritori.

Oghje, i monjosi di e donne sò solu impiekenu di a so popularità, per quessa, ùn sò micca cusì faciuli fà di truvà in e stile ordinale. Ma e venditi di vendita in u salvamentu di "trucchi di moda".

Macaca percidi - variità

Ci sò dui tippi principali di calzature:

Prununziu hè l'unu è l'altra opzione è, in principiu, senza straps, i scarpi ancu mantendu bè nantu à a to lega. Ma, in u stessu tempu, sti fasciuli li cunzignatori parmettini à i monjos per esse facilità di eliminà, micca in l'esempiu di scarpi cun l'attrazzi. Inoltre, i strapiate pareanu assai cusì cumplicate cumplementu i cumercizii ufficiale, ciuciuli di i cummirciali.

Un'antra vantagevule stylish di i monchi di donna hè una forma alargata, una lega bè è rigulari. I calzi di u monicu di a donna, a più spessu, sò fatti di pezzu genuu, ma pudete cumprà in suede, laca. Da a dicurazioni i so scarpi sò o cosi o un mudellu di tottori. Ùn escludinu micca un disinellu più imaginativu, cumu si attranu assai attenti. In modu, unu devi esse in mente chì ùn hè micca rigulari di cunsigli chì ponu esce calzini à e donne cù un pesu di u paese di più di 38-39, altri ochju si ferma più di più.

Cù que portanu un monacu?

Ci hè da nutà chì questu hè unu di l'esempii di i scarpi autossipficenti. I schiadi pò diventà u pivot per l'imaginette entera, cusì quannu seleziunate e cose di cipudine, guidanu, sopratuttu, da queste sapori. Hè megliu cumminà cun munzeri senzati è elegani:

Se a prima opzione hè più apprupriata per u ghjovanu o stile di questi cun un toccu d'extravaganza, u sicondu - per l'ufficiu, cusì u bagnu oculanu un pocu patronu di i scarpi è u ritornu à l'elegenza di l'annu. A cumminazzioni di un monacu cù una magu, t-shirt, chaqueta di caccia curtida, a maiò spessu, è si ritrova nantu à i zitelli. Pudete cumplementari un vestitu cun una mandarina è a ketchiana, cù un saccu di messenger.

I schiadi sò i scarpi di i guvaldevi, duminiu propiu, bellu, bè è cunniscenze.