Ughjetti neri è bianchi

U culore biancu in unità hè più spessu associata cù a manicure francese, cù a so simplicità è à u listessu tempu - a gràzia, mentri chì culore nìvuru normalment implica una certa manera di una sfida. Hè per quessa, hè difficiule di usà correctamente u schema di culore biancu è biancu in u disignu di unghji, anche una combinazione cuntrastanti di culori permetterà solu solu solu assai stylish e inusual.

Funzione di u so designu bianca è bianca

In principiu, cù l'aiutu di laca negra è bianca, pudete creà un disegnu d'uce, adattatu per quasi ogni stile. Ma à a listessa ora ci sò certu funziunalità chì deve esse tuccatu.

  1. Quandu anu usatu trisciombe è formi geomettichi, i linii sò ancu perfetti. Qualchese imprecisione cù questa combination di culori aghjunghje subitu u vostru occhiu.
  2. À culotte curti, un disignu cù una cumminzione simplici di colori bianchi è bianchi, senza mudeli supplementi (varianti di manicuranza francese, monofonii di sfarenti unti in parechji culori), mudelli chì ùn occupanu micca a plancheta di unnessu, è mudelli simile (linii rossi, manchi, spots , piu).
  3. Per l'estensione di ugliu, u biancu è u biancu hè più esigenti. Monocromu o cù qualchi inclusi di un altru culore, u pittura nantu à unghji unti ùn hè micca bè. Guverna hè cunsiderata cum'è fiurali, patti geomètrici cumplessi, pittura di ghjesgia, variate rienle i ondulati, cullei alternati.

Disegnu di unghji in i bianchi è bianchi

Ci sò parechji provvisti pruvati è più largamente utilizati à l'applicà in una manicura di una paleta:

  1. Lunar manicure. Questa hè una di e variazioni di a manicure francese, quandu u filu di u unghje hè macchiatu cù biancu, è u restu di u pianu hè cupartu da lacatura negra.
  2. Figura di scacchistica. Mancia mancia un tablero di chessboard.
  3. Lacy patterns. In questu casu, laca bianca hè usata cum'è basa, è in liitti neri, finti, un patronu hè appiicatu à questu.
  4. Manicures di acqua.marbre . Gives nantu à u so unghje u tagliu, ricordese di u patrone di marmu. U nome di sta manicuranza hè statu ricevutu per u fattu chì, per a so applicazione, i vernici di i culori pertinenti sò spulitati in l'acqua, u patchitu hè creatu nantu à a so superficia, è da, invece, dippitò in l'acqua, parallella à a so superficia, a chjuda.
  5. Linate Wavy. Nta stu tipu di manicurosa, un mudellu ondulatu hè spessu appiicata nantu à a superficia di u unghje, un culori nantu à l'altru.
  6. Manicura di zebra è leopardo. I imitatesi in u unghjettu, rispettivamente, tacchi o strippi di parechje di a pelle di un animali. Hè nutate chì una manicura di cusì cunghja cù l'accessori approprjati, ma ùn hà micca vistutu cù vistimenti fugliale in u listessu stilu (per esempiu, cù un vestitu "leopardo").