U maximalismu ghjovimu

U maximalism adulescente hè una malatìa?

A definizione di u cuncettu di "maximalismu" ùn in tuttu indica chì u maximalismu juvenile hè una malatìa. Questa hè una caratteristica chì hè stata in inherente in u caratteru di una adulescente in un certu periudu di u so sviluppu persunale.

A psicologia di età pò risposta à quistione, quandu hè fatta secondu u periodu?

L'età à quandu un zitilletta hè urdinatu per esse carattarizatu da u maximalismu ghjoventi ùn hè micca spuntalatu da qualse psicologu, cum'è l'età di transizzioni comenza per ogni ziteddu individuale. Unu in quattordici, unu in sèdeci, da u terzu at 18u.

Manifestazioni di u maximalismu ghjucanu com'è problema di famiglia

Cumu manifescimentu u maximalism youthful? Prima di tuttu, u zitellu hè stata trovata per pruvà i fundazioni di a famiglia, i principii di i so genitori, per a forza. À a listessa ora, cuminciò a "dari cunsiglii" per tutti quelli intornu à ellu, cumu pensa chì tutti quarcunu hè sbagliatu. Questu hè questu maximu moralu si manifesta. Pigliate un prublemu di alcuna forma. Pò esse chì i genitori di un adulescente, in u so avete, ùn sò micca leghjite assai, guadagnà pocu, passanu pocu tempu cù a famiglia, ùn paganu micca l'attinzioni, o, contru à u cuntrariu, piacè maiò.

À l'ochji di u zitellu, i prublemi chì esistenu in a famiglia sò cumincià adotti nantu à proporzii alarmanti. Hè in questa età chì un adulescente pò ancu piglià "a so spesa" è crede chì hè quellu chì hè culpulu per tuttu. Sta situazione hè piriculosa perchè ùn truvà a forza di risolve a situazione in a famiglia, u zitellu hè un maximalista, pudete entra un state di depressione è ancu una cundizione suicida. Hè per quessa hè cusì impurtante in questu pianu di sviluppu per ùn abbandunà u zitellu solu cù i so prublemi, crede chì questu statu passà da ellu stessu.

U maximalismu ghjovimu è u gruppu adolescente

Duranti stu periodu, u zitellu pò diventà solu u centru di u cullettivu è u so pezzu. Segnente se l'adulescente hè un estruvertu o introvertitu, puderà turnate l'emozioni chì u so cumpurtamentu in novi idei (assicuratevi di novi sporti ogni simana, inventate l'intellizione per i so amichi, diventà cusì un indispinèvule generatore d'idee in cumpagnia di i peeri) o s'ellutaglie (duve voce l'emozioni in a creattività ndividuale, l'esperimenti lírica). Ùn ci hè micca manera "megliu". I prumessi chì u zitellu sguardu vene in casa solu dopu à mezzanotti in un kind "messed up" li piace à avè scrittu poesia megliu, è i genitori di un pupu d'honori, chì a face ùn avia micca surridatu per sei mesi, prefessi un figliolu sociable ... In ogni casu, ogni adulescente hà sperienze stu piriudu in a so manera è a cumpagnia di i genitori in questu casu ùn hè micca spicificà, per ùn micca alterà, ma, voi, prugende sottumettenu u zitellu in mezzu mezzu.

Cumu aiutà à u zitellu sopravvive à u periodu di u maximalism youthful?

Ma cumu per trasfurmà u zitellu, cumu direttamente micca per ùn diventà à u listessu maximalist è moralizer, cum'è ellu stessu. Prima di tuttu, attente imperceptible è "da u cuntrariu". Chì u zitellu senti chì hè assulitu di liberu, ma ellu riceve rispunsevuli per i so azzioni. Hè megliu se s'impegna à ellu, micca a via.

  1. Se u vostru picciottu "si fa di manu" è ùn vole micca participà in a vita di a famiglia, permete ch'ellu sincereghja chì ellu pò esse ancu senza u vostru supportu. Sarà cum'è?
  2. Se u zitellu veni cunvinta chì i so parenti ùn meritanu micca cumunicatu cun elli, ùn l'appughjàvanu à cumunicà, ma per contru permettenu micca per ellu. "Se diciate chì i vostri cumpagnie sò devenu ingaghjati in e cose cumu dite, vi vi vede à avè cunghjuntu cù elli fora di l'ora di scola". (A prutesta interna di u zitellu in questa situazione hà da esse ghjustificà l'adulescente per tornà à a cumpagnia è truvà una lingua cumuni cù i pari.
  3. Sì, per contraru, un adulescente ùn avete micca i so cumpagnie di a sucità, dite à Ghjesù chì avete da tutta a famiglia sana à u locu duvere duverà certamenti voli. Per esempiu, in una movie. Tuttavia, basta dì chì ùn voi micca fà piglià cun voi. Perchè u zitellu almenu una volta di sentenu chì ùn ùn rinfuccò di cumunicà cun voi, è di voi - da cumunicà cun ellu. Forsi a prossima vota, sente più à e vostre parolle chì avete vugliutu da perdu più tempu cù a so famiglia.