Risuscitazioni di i culmi novi

Sfortunatamente, no tutti i nascita passanu è fate successivmente. Succece chì u zitellu ùn deve aiutu spiciale. A prisenza in l'ospitalu di maternità di u dipartimentu di risuscitazioni per i culmi novi hè una chance per un gran numaru di i zitelli per surviglià è cresce sanu.

A risuscitazione hè chjamata un sensu di misurà disinatu à restituisce e funzioni vitale di u corpu - principalamenti a circulazioni di sangue è a respirazione. A risuscitazioni di i culmi novi hè chjamatu medii medichi, chì si sò rializati immediatamenti à u nascita è in i primi 24 ora di a vita di u zitellu per esse sbulitatu da u statu crìticu. A rizuzzioni hè fatta in quelli casi, quandu ùn ci hè nunda di respirazione o attività cardiaca hè terminata, o in l'absenza di dui funzioni. A risuscitazione hè necessaria è cù un pulse di u canzone di u calore - menu di 100 beati per minuti, dispinea, apnea, pressuprimendu - chì hè, cù l'impresa dipresione cardiopulmonary. Sicondu a OMS, finu à u 10% di i culmi novi necessitanu assistenza nascita especialista.

A risuscitazioni primaria di nascite

Dopu à u ghjornu in a sala di partenza, u zitellu hè necessariu inspettate da un neonatoloogru. Sicondu u statu di respira, a palpitazione, a peddi, u tonu muscular, u so puntu di l'Apgar. A cura reanimazione serà dumandata un novu hè esaminatu:

I primi misura di a risuscitazioni di i principianti in a sala di partenza sò realizati da neonatoloogia, anastasiologista-resucitatore è dui infermiera, chì si cumpranu tarei rigulati. Quandu u fogghiu novu nascita s'intenni dunque da u fluidu amnòticu è si mette nantu à a tavula per a risuscitazioni di i culmi novi cù calenzana, u neonatulogicu hà a misura a temperatura di u corpu è purifica u vinu respiratorju di u mutu da u molu. U reanimatistenu calcula a freccia di u core, realizeghja un massaggio di u cardiac indirettu, è sèntenu i pulmoni. Se hè necessariu, a ventilazione articali hè prescritata cù l'utilizazione di una mascara è borsa speciale finu à u culore rosu di a pelle. Sì, dopu à sta rimbursione di risuscitazioni, u maritu novu micca nanzu di respira u so propiu, hè intubatu per a trachea. I metudi di risuscitazioni di i principianti include l'amministrazione di sustanzi (adrenaline, cocarboxylase) chì cuntribuiscenu à a ristaurazione di u tonu vascular.

Se u zitellu ùn porta micca una inalazione indipindente, i rimbursi di risuscitazioni sò cumprati dopu à 15-20 minuti.

U sicondu stadiu hè u dipartimentu di a risuscitazioni di nascite

Se e prublemi primariu sò stati cun u stabilimentu di funzioni respiratorii è palpituali, u zitellu hè trasferitu à a unità di curingu intensiva di i sposi. Eccu, tutti l'azzioni di i medichi seranu destinati à prevenzione o eliminazione d'edema cerebral, restaurazione di circulazione sangue, funzione di rimanni. A u caprettu passanu a so cume l'ipotermia - u focu lucali di una capu di u zitellu. Inoltre, u zitellu babbu in u cure intensiva hè tratatu cù una terapia di disidratazioni, a so essenza hè di sguassà l'excrementu fluidu da u corpu. U paràmetru di sangue di u zitellu sò monitorati: coagulabile, proteini, calcium, magnesiu, etc. Sposta da a gravità di a criau di u zitellu, si trova in una tenda d'oxigenu o in un kuvez cù supplijentu d'oxigenu è seguite a temperatura di u so corpu, u travagliu di l'intestinu. Alimentà u zitellu ùn hè pussibule micca micca prima di 12 ori dopu a nascita espressa da una buttiglia in una buttiglia o una sonda, secondu a gravità di a ferita.