Abbigliamento ghjuvellu - Fall 2016

Chjardu di lettini riferenu quelli elementi di u vestitariu, l'acquistione chì deve esse pensatu di prima ca l'iniziu di i primi ghjorni cool. Hè u tempu per scopre chì questi di e donne saranu in moda in u falò da u 2016 per esse in armata perfetta à a vigiglia di a nova stagione. È per questu, hè necessariu di studià i tendenzi più brillanti di u vechju chì vinarà, chì erani digià stati cunformati durante a moda in i capitale di moda.

Trends of season of autumn

A vista di novi racoletti tistimonieghja chì a moda femina hè in l'era di siluette tridimensionale è forme simplici. Per risponde à a quistione di quelli chì i ghjuvelli di a donna sò in moda in u vaghjimu 2016, pudete in pocu à pocu, volinu è cuncisu. In a tendenza di u mudellu, chì parevenu una zitella hè stata mistadete per unu o duie tene. E ùn pensate micca chì l'arcu di sta manera perderà. Strangamente abbastanza, ma una maglia grossa permette di vede incredibbilamenti fràggicu è femeniale.

Eghjone di donna di moda, chì marcate a cascata di u 2016, sorprendenu cù una rotonda di spalle è u voluminu di manichi. Oval style in a prima staghjone serà in u principiu. In questu casu, u rolu decisivu di a larghezza di i diseggiani di i stili di vendita ùn dicenu micca di piglià. Eghjone di l'ochju pò esse curta, è allungati, è anu una durata à u mità di a coscia. U criticu più impurtanti in u sceglie un mudellu di moda hè una simplicità simplificante.

Stile Tema

Sì l'annu passatu e chjappi di coghju di donna, chjamati kosuh, eranu in u principiu, u vaghjimu di u 2016 suscita parchi à a cima di a moda. I diseggiani aghjunghjenu colori verdi, d'alivi è mustarda à u culore crochet . Ma questu ùn hè micca una lista cumplicata, perchè ùn ci hè sempre l'oppurtunità di sperimentà cù e combinazione di culore. Nimu excluita stampi. Parco di Autunno cù una serpente stampata, senza dubbitu, l'imaghjina micca spontate.

Ùn rinfriscenu posizzioni è una borsa chjama, in seguitu in una tendenza. E sti mudelli sò ideali cù un vistitu, pantaloni, una faldita, chì si mette in perfetta à u sport semi-sportiu. I bombizzeri decrecenu cù stampi, abstrazioni di moda, ricami. Ma i chjappelli di coghju anu prupieteru di zippers, chì si trovani ubbiamenti. Ora sò stati ammulati cù sardi grande, buttone è borse. Pudete, sicuru, cumprà un mudellu cù spike, ma micca ogni cosa sanu stà belli. E zitelli chì vonnu essiri alluntanati da a brutalità com'è possibili, avè bisognu d'accurzavanu à chjappi, decorati cun tela è pilone. Hè nutate chì i insercenti sò micca prisenti micca solu in i colletti, ma ancu in i manichi, di i tullini, di i pranzi di fronte. L'imaghjini, cumpletu cù such outerwear, sò una excelente alternativa à grunge bows chì eranu rilevanti l'ùltimu annu.

Autumn paleta

A moda di a campaña di u vaghjimu d'2016 insiste chì i capelli devenu deceta questa timore di sera di l'annu. Hè per questa raghjoni chì u schema di culori ùn restreia micca i ghjovani à sceglie. Ocultaghju pò esse ghjustu, è neutrali è scuru. In ogni casu, i culori brillanti a pocu pressu à u prugramma, imbuttendu i cascheta negra è grisa à l'ombra. E l'indumenti di e roccia diventenu ridette di monotunia, acquistendu interessanti transizzioni di colore è di struzzioni.

E chjappi di colore persunalizatu chì pò esse disprezzatu in una tendenza sò sfruttati in u vaghjimu cù stuli voluminosa è sciarpe. Una altra suluzione di designu originale hè l'effettu di l'ombre, chì aghjunghje una capucine d'uriginale. In questa chaetta ùn pò micca passà in casu! L'absenza di restrizioni, l'armunia di i culori scuri tradiziunali è i culori brillanti, pilati è i stampi suculini cù a quali disinfettori decrecenu e chjappelle di a donna sò l'attuali principali di u vaghjimu di u 2016.