Cumu avia un sonnu novu?

Un oodore santu, restful depènni da u benessimu di u zitellu. Inoltre, in a prima volta dopu à u nàscita, stu cuntà a maiò parte di u ghjornu. Per quessa, hè bisognu di capisce chì u so santu dorminu, per piglià u beneficu massimu da u restu.

A preparazione di

Prima di purtà à u novu à u lettu, hè necessariu creà cundizioni favurevoli per questu. Prima di tuttu, ùn hè micca necessariu patevule u zitellu in lega, postu chì in i cundizzioni di l'impussibilità di passà liberamente u so risultatu. In u risultatu, u sonnu hè disturbatu. Sottu u capu babbu per pate u diaperu o sullivatte u colpu da a punta di u capu, perchè a necessità di un culpu più altu. Ùn hè cunsigliatu per impunia u zitellu sùbitu dopu a manghjà, perchè risite d'avè una notte sera senza causa di prublemi cù digestioni è colic. Ùn insignate i babori per dorme cun voi.

Posture

Una pusizione impurtante hè u migghiuri durante u sonnu. À questu sensu, parechji ghjovani oghje sò interessate in cumu duvemu un carusciu novu - in u core o in u spinu, chì postu hè u più fisiologicu.

Cusì, cunfundini i posture fundamentali per u sonnu :

  1. U stomacu. In questa position, u sistema digestivu viaghja più attivamente, i musculari di u spinu è u collu sò rinfurzati, u prucessu di sangue di u cervu aumenta, è l'escape di i gassi di u intestinu millione. Ci hè una parente nantu à u risicu risicu di suffocazione in questa pusizioni. In ogni casu, in l'absenza di un pilu, ùn succede micca.
  2. Nantu à a volta. Cusì u zitellu si movi liberamente i peri e manichi è ponu esse stante o scarrà. Sta pusizione si devi esse evitata in prisenza di a mancanza di respirazione causata da un corpu cù u nasu. Inoltre, hè u riscu di affucallu quandu si regurgiteghja.
  3. In parte. Questu hè unu di i positi cumuni per u sonnu. Tuttavia, perchè deve circà per annunziu u zitellu in altra parte. Sì u stessu postu hè mantatu, u cranu pò esse deformatu è a ventilazione di i pulmoni pò esse distaculati, in u risultatu di u diclinu di certe locali.
  4. Pose di u embriione. Duranti u piriudu di u sviluppu di l'intrauterine, u zitellu hà passatu a maiò parte di u tempu in questu locu. Perchè u primu mesi dopu a nascita dorme cusì.

Ùn vi scurdate chì ogni zitellu hè distintiu, è ogni ghjornu teni parechji preferenzi. E questu, di sicuru, deve esse cunsideratu. Avà, sapendu chì i figlioli in dorme in a cunclusione, pudete furnisce un santu duru per u zitellu è un riposu tutte per ellu stessu.