Quandu dà l'acqua per un novu durante u travagliu?

I sperimentali in a zitelli sò sureu chì ùn hè micca valutate à latte à un novu cù l'acqua, datu numerosi argumenti in stu sensu. U latte maternelle, un percentinu enormu di l'acqua (un menu di menu di u 90%), hè cusì un bevande è un alimentu per u zitellu. Inoltre, l'acqua cuntenuta in questu hè strutturata è purificata da l'organiziu di a mamma, chì significa chì hè u megliu è di più salvezza.

In a quistione di quandu hè pussibule di principià dà l'acqua à un novu, u rolu determinanti hè ghjucatu da l'età. I zitelli à 1 mese d'età chì anu amadori ùn deve micca dopaivanii, salvu quandu ci sò indicazione medica. Ancu un ghjornu persone o à temperatura elevata di u corpu, ùn hè micca degnu daveru di l'acqua, hè spessu simplificatu di prupone un solu criatu.

Quandu si cumincia à reggiu un criaturu?

A risposta à sta quistione devandate da e cundizione è a vita stessu. Si u latti di mammali venenu in u voluminu suffirenziu, u zitellu sanu è si sviluppa norma, ùn ci hè bisognu di prupone l'acqua à u zitellu durante u mità annu, o almenu stà 3 mesi. Cu 4 mesi di vita, u tempu veni da quandu hè pussibule di dà l'acqua à un nevicate durante u travagliu senza teme. Tuttavia, i genitori devene monitorizà dinò a so qualità è a quantità. Prima di tuttu, u so tarifu ghjornu ùn deve esse micca più di 60 ml. In quantu quandu, per dà l'acqua per un nevicate durante a so alleanza, ci hè megliu à fà in pause entre alimentani. È hè drittu per darà u zitellu un bevande cù una cullarina o un vetru, micca una buttiglia.

Sicondu i cunsiglii di l'OMS, hè pussibile è necessariu di regurgitaru u solu di l'acqua solu chì u zitellu hè 6 mesi. Hè necessariu di fà questu. Dopu tuttu, hè di sei mesi in a dieta di u zitellu chì u primu leccu hè intrutu , chì deve esse "scorta d'acqua".