U Dia Mundial di Seguretat è Salute à u travagliu

U ghjornu di u Dia di a Seguretat è Salute à u travagliu hè stituutu per u 28 d'aprile nantu à l'iniziuzzione di l'Organizazione Internaziunale per urganizà un clima di u postu sicuru è per prevene l'accidenti è e malatiene in a pruduzzione. Hè cresce chì migliurà a cultura di u travagliu contribuisce à reduca a morte è a ferita in u prucessu di produczione. U ghjornu di a prutezzione di sicurezza è di travagliu si prestu à celebràvuli da u 2001.

Scopu di e vacanze

I cundizioni di u travagliu sicuru avissiru escludiri l'impattu annantu à i travagliadori di circustanze pruliggiusa o periculi di produzione, o lu livellu di a so influenza averebbe sia quella di i limiti di a norma Per questu cunghjettu, i dipartimenti di prutezzione di u travagliu sò stati stallati à l'imprese, specialista, ingegneri chì travagliavanu, u ghjornu di u 28 d'aprile è in u periodu remplitanu allughjenu nantu à u travagliu seguru, in secca per e regule per furnisce primi aiuti .

Hè bisognu di l'accussionienti tutali di l'urganisazione, l'associazione ecunomica, urganizazione, tecniche, sanitaria, terapèutica e preventiva, riabilitazioni è preventivi. Questu hè un sistema tutale di a prutezzione di u travagliu, chì hè creatu in ogni attività per salvà a vita è a salute di i travagliadori impiegati.

L'avvenimenti di u ghjornu di e vacanze sò urganizati da l'amministrazioni lucali, sindustriali, sò destinati à atraisce l'attenzioni pubblicu versu i prublemi di u prublema in e cundizioni di u travagliu. A so ghjustu hè a furmazione di una cultura di prutezzione, induve u guvernu, i patroni è specialisti cunducinu in un locu ambiente industriale per una persona.

Ci sò cungresi, simbulizii, seminarii, scursioni, stanzelli, fieri di e muggissini è i media di a prutezzione sò sviluppati, una sperienza avanzata di sviluppi riprisentati in questu sensu si estende.

I dimònii per u ghjornu di u Babbu Laborali sò designati per fà affare perchè menu periculosi è per priservà a salute di i travagliadori duranti e pruduzzioni di produzzione.