Runa Vuño

Se vi vede à l'annunzia di u futara sèghje, da truvà trà elli, u simbulu di u predilettu averebbe micca cusì simplice. Unu di i pochi signos chì anu un valore pusitivu hè a rune vuño. A so apparizione di a furtuna pò esse cunsideratu un signu boni boni, è chì esattamente prumettieghja, avemu da scurdà quì.

U significatu di u rune vuño

A volte, a runa di wuno hè chjamata rune di ricchezza, ma questu ùn hè micca solu, u sensu hè assai più vastu ca solu a parte materiale di a vita. Hè più risponde à u listinu di a runa di ricchezza fata, hè utilizata in amuletu di u soldi, è hè cunsideratu un signu favorevule per migliurà a vostra situazione finanziaria . Sè à riflette nantu à quale voce significa, a ghjente di questa runa pò porta a sia bona furtuna in l'amore, è a migliurà di benessere, è l'aligria di parechji àutri momenti. U fattu hè chì stu simbulu hà in u so significatu direttu hè gioia, piacè è energia. Ma questu ùn hè micca solu un flussu di l'esercitu vicinu à l'esternu, stu fenominu hè assuciatu cù a cumplimazione di qualcosa scena, quarchi principiatu in prima attività. Eccu avete, prestu un chianu di attivazione hè aspittendu, perchè vi saldà prima di u passatu, dopu avè cumpletu successu qualchì stadiu. Ma avemu bisognu di esse pututu qualchì correlatu u puntu, perchè ùn hè micca incapacità, forsi l' indecisioni per parte cun u passatu, ùn permettenu micca di vede u mondu di una nova manera, per stabilisce miri novi per noi, per quessa a decadenza di e forze hè sempre sensu è l'apatia. Voice diretta - dici: tuttu sera fine, ma da l'inertzia!

Rune vuoto cambiatu significa l'avvicinamentu di a crisa, ma dinò ci vole ancu percive cù u segnu "+". Perchè ùn hè micca questu U casu quandu u mondu sanu tornanu contru à voi, sò quarchi signalazioni nantu à a nicissità per a rifarenza, chì avete bisognu à piglià u tempu. U signu dici di a nicissità di scriviri l'embiu di ei incertezzii è incertezzii, senza ellu, per capiscenu a situazione è a decisione beni serà casi impossible. Certamenti anu da guidà l'energesi per i novi successi, ma solu quandu avete capitu chì ciò chì succidia. Se ùn pudete micca circà a situazione difeente, da un angelo diffarenzu, ùn esse micca forza per sopr'à a crisa. Avà hè impurtante di capiscia chì i sughjetti di u tempu ùn hè micca necessariu, nimu pò piglià a mo innermost, si ferma sempri cun voi, cusì avete bisognu di libru di l'anziani senza dubbitu è ​​timore. Sì avete bisognu di esse ade à u passatu, avete bisognu di fà questu sensu nostru à l'excesiva nostalgia;