Perchè avemu bisognu di zitelli?

"Perchè avemu bisognu di zitelli?" Hè una pregunta cusì straniera è incredibile cumplicante chì a ghjovani parenti volunu dumandà à l'altri. A maiò parte di i genitori futuri palesanu i zitelli, senza pinsà per quessa ch'elli deveru bisognu. In ogni casu, parechji parenti sò spunuti da certi gini, chì vi parvaraghju micca in u nostru articulu.

Perchè avè devi esse figlioli?

Dopu, avemu da e risposte più populari di sta quistione, chì ponu esse intesu da i donne è l'omi:

  1. A maiò spessu a coppia, quandu si dumandatu da chì avìanu bisognu di i zitelli in a so famiglia , dicenu: "Eppo, chì tipu di famiglia senza zitelli?" Tali parenti decide di tene un zitellu solu perchè hè cusì necessariu chì nimu ci condemna, è per altre razze similari. Sfortunatamente, certi voti e mammi giovani ùn sò micca pronate per u nàscita di a so cuntinuazione, è ùn piglià micca u zitellu di u babbu. Oghje in una situazione tali, u zitellu hè culpitu da l'ammi, è i genitori ùn vi mancanu una bona attenzione à u so figliolu.
  2. In u studiu di a question, perchè i figlioli necessanu un omu, a risposta più apprezzata hè: "Hè a donna". Ddi murìsciunu u zitellu di un zitellu per esse dichjaratu, ùn vi cunghjite micca bisognu di trattà cun u zitellu è cambiassi tutte l'assistenza di i migghiori à u so còmpiu. In u futuru, questi famìglie sò spessu dividuti per a mancanza di participazione di u babbu in a criazione di u zitellu.
  3. Infine, a quistione di perchè i figlioli necessitanu una donna, pudete piglià un gran numaru di risposti diffarenti. A spessu, una ghjovana di decide di dà nascita à un zitellu, perchè quì hè qualcosa per piglià a cura, per aiutà à qualchissia in età vechja è cusì. Unu di i più cumuni è, à u stessu tempu, i ragioni stupidi hè u desideriu di salvà a famiglia è di mantene u maritu. In a maiò parte di casi, e famìglie si desintegranu, riguardu à u nùmeru di zitelli in elli, è a donna dopu avè accaduta dinò da u nàscita d'un altru figliolu.

A risposta à sta quistioni difficiue pò esse diversi. Ogni annuali decide di ellu stessu se i zitelli bisognu o micca, è se stissu, perchè. Ma hè veramente necessariu per dumanna a bisognu di procreazione? Qualchissia ùn sapendu sicuru chì esse hè vita dopu a vita, per quessa, hè assai impurtante di esse a continuazione - i vostri figlioli. Dopu tuttu, qualsiasi valuri valurizati ùn sò nunda in paragunate à una nova vita.

E, in più, u zitellu deve cumpurtà cun ellu a so vita longa è felice. Per fà sparte cù ellu è giuvani maiò, per vede u mondu in quale ellu hà vicinu. Per pridicheghju à andà, parlà, leghje, cunti, empatizza cù i so amori. E, finarmenti, per sèntenu i tesiori: "Mamma e papà, ti vògliu!", Perchè nunda ùn sustite issa felicità.