Hormone femminile in i genitori

L'hormone femminile in l'omu sò sintetizzati in a cortica corticale di i glándulas suprarenali è in i testichi. Questi hormoni facenu unepoche di funzioni impurtanti per u corpu. Per quessa, qualsiasi di desequilibri è prevalenza di alcuna mouturone porta à u sviluppu di sintomi patologichi.

Funzioni di l'hormone sessuale femini in l'omi

L'hormone femminile è u male hè intirminatu intreziatu. Un esempio elementariu di questu hè chì a maiò parte di l'estrogeni sò furmati da e molécule da l'testiculazione d'hormone masculine.

L'effettu significativu di l'hormone femminile nantu à l'omi hè spiegatu da a presenza di l'effetti biològichi sussegwenti:

Eċċessi di l'hormone femoni in l'omi

U eccessu di l'hormone femminile in l'omu hè carattarizatu da u pivoci di u capeddu. Inclusive a "vegetazione" ridutta nantu à a face, in l'inguernu. Siccomu l'hormone femini partenu in a regulazione di u funziunamentu di u sistema nervu, vale nutà chì a soppressenza di questi hormoni in l'omi anu disturbi depressivu, cambiamenti d'umore, sentimenti d'ansietà. Se ci hè moltu di hormone femminile in l'omi, dinò pò esse di l'obesità. In questu casu, i pussibilità di grassu formate l'obesità per u tipu femminile. Eccu, acumincianu principalement à a cintina, in l'abdomenu, pettu, cadaveri.

Spessu, se un omu pigghia l'hormone femminile, ùn sanu micca solu tutti i sintomi di supra, ma dinò a securione di l'hormone sessu masculinu hè disturbatu. E chistu porta à una diminuzione in a funzione di l'organi di u sistema riproduttivu. Dunque, cù a prevalenza di l'hormone femminile in l'omi, hè dimustratu u scopu sessuale.

Hè cugnumatu chì l'hormone femminili elevati in l'omi sò characteristici à l'età di 45 anni. Duranti stu periodu, osserva una diminuzione di a pruduzzioni di testosterione. Hè cun u regulamentu hormonal durante u periodu assuciatu cù un incrementu in l'incidenza di malatii di u sistema cardiovascular, debilitatu di u sistema immune, è ancu di un incrementu in i glànduli mamarii (a ginecomomastia di l'età chjamata).