Cumu perchè a virginità?

A parte tècnica di a quistione, cumu si pudere perdà a virginità, dubite, unu deve pensà, ùn ne perchè micca nuddu, ma ci sò assai teme chì sò assuciati cù u prucessu. Questu hè un scantu di u dulore, è teme nantu à a so inexperience, è assai più. Per esempiu, assai sò a vargogna per u fattu chì sò privati ​​di a so virginità, suppostate troppu tardi. Questu hè probabilmente unu di i preghjudizii più stupidi - quandu di cumincià a so vita sessuale hè una materia privata per tutti, è l'opinione publica ùn hà nunda di fà cù questu.

Cumu perde a so virginità?

Prima di tuttu, avemu da scuprite ciò chì sò in generale per a quistione di quantu perde a virginità. Sò parechje, ùn simu micca parlendu di l'esternu di u prublema, l'ambientu romanticu è altri attributi, cum'è petali rosati è candele. Hè assai probabili, hè capitu di perde virginità rapidamente è senza u dolore è u sangue. Ancu s'ellu ùn si pò avè prontu à avè a veloce, micca tutte dan questu avvene dopu à u primu cuntattu sessuale. Ma di u dulore, almenu, da i forti, pudete salvà.

Allora, u primu a cosa hè di ùn fece micca turmintatu cun riflessioni nantu à a perdita imprudenti di a virginità è dete a paura di questu, perchè prima, no tutti e lotterini sentenu dolore (per via, sagnante, ancu micca tutti) o qualsiasi discomfort à u primu sessu. E, sicondu, teme nantu à questa, l'aspettazione di u dulore torna più peggiu. A causa di u scantu constantu, chì hè pruvucatu per l'expectativa di u dulore severu, i musculi di u cuntratu di u vagina, chì face u spessu ellu stessu. Perchè, per evitari u dulore, avete bisognu di distractà da pensà à l'avè, è pruvate à rilassate quant'è pussibule. Eppo, avè aiutu per aiutà un cumpagnu, a so averia hè di rilassate è eccitassi a zitella. Perchè quandu ughjettu in a vagina, un lubricant hè liberatu, chì aiutà ancu aiutu à reducir u dolore o d'evita tuttu. Ma certi volte, perchè parechji temerici, ùn ci hè micca un pezzu lubricante, in questu casu pò esse rimpiazzatu cù un licitu especial chì pò esse acquistatu in una farmazia, una tenda intima o urdinatu in linea. Sì, in ogni modu, instinctively i musculi di a vagina à a penetrazione sò ridutta, pudete rilassate, circate di respirem profundamente, cù tuttu u so stomacu. Quandu u pientu si trova, vale à passà da l'associu è cun discussione cù ellu, forse ellu troppu chjucu, è avete bisognu di più carizzi è s'hè trasfurmatu più pianu. Eppuru chì ci hè una altra opzione - u sociu deve entre in brusquement, perchè chì a zitella ùn avia micca u tempu d'avè spaventu, è strince i musculi di a vagina. In ogni casu, se qualcosa ùn hè manca, hè megliu di firmà è di parlà. Sì, in un mesi di l'attuali regulare, ùn hè nunda di succorsu, vale di vultà à un ginègginu, forsi l'hymen hè troppu grossu, è esse adupandu a so rinchjazione kirurgica.

Cumu ùn avè a paura di perde a vostra virginità?

Quand'ellu vinarà, per pèrdite a so virginità senza u dulore, ùn avete micca bisognu di questu, ma chì cosa duvete fà per falla u sensu teme? Prima di tuttu, ricordate chì tuttu passa per questu, cusì, almenu, hè stupidu da teme di u prucessu stessu. E di sicuru, ci vole à pinsà di a sicurità. Eppuru, cumu puderete di rilassate si pensanu à e cose straneri? Dunque, avete bisognu di pensà à perde a so virginità salvu per a vostra propia salute. In principiu, tuttu hè simplice - ùn si scurdate di pruteguerà, è per a prima volta megliu di sceglienu cunghjuntivi, pruteghjanu di l'imbarcu indatente, è u riscu di trasmissione di malatii diminuinu. À i contraceptivi orali hè megliu trasfurmà dopu, perchè a so appuntamentu esige un esse u sanu à u ghjinogru, ùn sò micca boni, è i contraindications sò assai.

E, sicuru, dopu aviri pèrdite a so virginità, bisognu di capiscenu chì tuttu hè bella, cusì dopu à un tempu avete bisognu à visità un ginunu. Dopu à u primu sessu, u ciclu menstruali generalmente cambia, hè diventatu più brevi, è un ritornu di più di una settimana hè ancu pussibule.