Sessu virtuale nantu à u web-camera

Cû avventu di l'Internet era pussibule di fà vede micca solu a cumunicazione trà e persone , ma ancu avè u sessu cù una webcam per vede l'altri è dilute u prucessu cù cumenti. Duranti u sessu nantu à Internet, utilizate un sensu speziale per u sessu virtuale, chì, in certu puntu, sustituì qualcuni di e sensazioni veri parlendu. L'isulazione di a presenza di una persona hè creata, i partenciari pruvanu di acchisi, facennu a maiò di i risorse pussibuli - voce è imagine. U sessu virtuale nantu à a reta ùn hè micca impersonale è vacante, perchè ùn puderebbenu avè prima visu, esige una emancipazione specifica, a capacità di espansione micca solu fisicamenti, ma ancu cù u persone, scumpientu complexi è forsi anch'elli pisendu i so principiu.

Sessu virtuale nantu à u web-camera

Tuttu a tiuria, ma, dite chì, chì fazzu di fà sè stessu chì vogliu fà u sessu virtuale? Per fà quì, ci sò duie manere: scaricate una appricazzioni privata à un prugramu o un dispositivu (questu pò ancu esse un programa nurmale per i videochjaggi comu Skype) o và à siti specializati per a cumunicazione virtuale è sessu per una webcam chì pudete metà è ancu fà sessu cù un stranieri, sicuru, cù cunvenzione mutuale.

Ma esse attentu - ùn solu perchè chjamati siti sò in generale perversi o adulescenti chì si mette in funzioni è riri, ma dinò perchè risorse in Internet di questa natura pò spessu infettate cù viruse d'informatiche è altri schedari maliziusi, ùn eseguite micca "prutezzione", ancu durante u sessu virtuale.

Di sicuru, stu tipu di copulazione ùn hè micca cunsigliatu per rimpiazzà a realità sessu. Dopu tuttu, nunda cunparazione cù l'ultimi. Nisuna innovazione pò sustituisce.