A cumpatibilità sessuale

L'attrazione à u sessu oppostu hè intruduttu in noi da a natura stessu. A lotta cù l'instinti è u desideriu di una natura sessuale hè senza significatu, è per a salute ùn hè micca utile.

Per chì succède ciò chì passa: avemu un rappresentante simpaticu di u sessu oppostu, ammirazione di u so caratteru, l'azzioni, averebbe una attrazione, ma dopu una intimità intima cù sta persona, u nostru entusiasmu in un locu treacherously disappears. Ciò chì fà, quale hè culpitu, perchè ùn era micca un raghjonu spiciale per spedinu. Eccu ccà una mala furtuna. Ci hè chì tocca a cumpatibilità sessuale di i persone. In questu casu, in l'incompatibilita sessuale ...

L'omu è a donna

A cumpatibilità sessuale di un omu è di una donna depènni à a manifestazione d'un sè stessu in una vita intima, da u temperamentu sessuale di i partinariati. U temperamentu sessuale, sicuru, tutte e diverse. Ma l'aspettu principale di a cumpatibilità sessuale hè chì a sexualità di l'omi è di a donna si manifesta in modu diffirenti.

Chì hè a sexualità? A sexualità, prima di tuttu, hè una qualità cumportamentu, a prisenza di quale faci una persona atractiva, dani nascita pinsamenti nantu à u sessu (cun ​​ellu o in generale). A sexualità umana in parechji manere dipende nantu à i nostri idee è attitudini.

I similisivi è e differenzi di a sessualità maschile è femina hè unu di i numeri più difficiuli di a sexologia. Sì una donna dici chì i so omi sò di pocu interessu, nimu ùn la cundanna per ella. Mentre chì un omu confessa da a mancanza d'attrazione sessuale à u sessu oppostu, avemu subitupintaghju di stà impotentu o, perchè, un omosessuali. Hè cusì accade chì "un omu veru", in u nostru sensu d'usu, hè sopratuttu, un bonu masculu. U so sessu hè inseparatu da a so sperimentale. A forza di un omu hè, sopratuttu, u so putere masculino.

Sicondu i siclioti chì svela u sicretu di a sessualità maschile è femina, per l'omi, u sessu ùn hè micca tantu piacevule cum'è u travagliu chì necessariu esse cumpiimentu, hè dirigutu à u successu è a realizazione di qualcosa (per esempiu, orgasmi). In quantu à e donne, ùn hè micca questu in stu casu. Per una donna, u sessu hè assuciatu à u cunfortu. Orgasmo per ella ùn hè micca un fenomenu fisiologicu, ma una mente mentale. Dunque, ùn pò micca cuncentrazione à un puntu particular in u corpu o gruppu di genitäli, cumu si manifesta in l'omi. A donna ùn hè micca una macchina, ùn pudete "micca pressu un buttone" è avè una reazione sessuale. Tali cumpurtamentu versu una donna ùn hè micca solu immurali, ma ancu stupidu.

I reazzioni sessuale femminili in a so forza è a intensità sò assai piacevuli à l'omi. Questa reaczioni dependu di fatturii psicologichi generale, è sopratuttu emutivu. Chì ponu limità a sessualità femminile? Frà i ragiuni chì i scientistichi inclusi attitudini anti-sexuale, l'educazione puritaniana (educazione stretta di castità), è, in cunseguenza, a manca d'educazione sessuale puntuale, è dinò a tecnica primitiva sessuale di un cumpagnu chì ùn ùn puteva attenzioni adatta à i carizzi d'amore.

A sexualità maschile, in generale, s'assumiglia più aggressivu, eccessibile è liberata ca femina. Ùn ci hè nunda chì pudete fà nantu.

Testu di cumpatibilità

Cume a determinazione di a cumpatibilità sessuale di i partinariati - à indirizzà stu prublemu, pudete andà diversi manere:

  1. U sicretu di u nome. Strangely enough, per certi pirsuni, a cumpatibilità sessuale di nomi hè assai impurtante. Stu approcciu hè di studià u misteru di u nome, a natura di u so patronu, u temperament. Allora puderete ghjunghje cunclusioni nantu à a cumpatibilità sessuale di i partinariati. Ma ùn fighjenu micca chì tutti i pirsuni sò diverse è sottu un cumuni standard, nimu ùn hè esse guidatu.
  2. Sangue. A cumpatibilità sessuale, sicondu u japunesi, hè determinata da u gruppu di sangue. Cusì, per esempiu, i Ghjudei ci credi chì un omu volse un partitu passatu, ellu esse elettu a so donna cù u primu gruppu di sangue. In u futuru, se un omu sposa una donna cù u primu gruppu di sangue, ùn hè micca mai privatu di carícies. Tali esposizione furzanu i so mariti in a fini di a matina à u travagliu. Una donna cù u primu gruppu di sangue hè un amatori ideale, chì sempre si ritrova l'expectativa di u partenutu.

A cumpatibilità sessuale dipende à l'"appetite sessuale" di i partinariati, à u gradu di i so propice di cumplicità è di a cuscenza sessuale. In una relazione cù una persona estimata, qualcosa manifestazione di sentimenti hè bellu, perchè u disiu di fà un piace à l'altri ùn deve micca vargogna, ma, per contru, dumandate esse emancipazione è fiducia.