Sex in a Misionera Pose

Missileu, o un impurtante classicu - questu hè questu u puntu più cuntruversu in u sessu. A maiò parte di a sincerità credi chì u sexu in una postura di missiunà hè banale è anticu, e anchi, a maiò parte di l'umanità regularmente hà u sessu in una pusizioni di un missiunaria. Parlate in detallu di quale este nome hè vinutu, è cusì cambià a radica di u so preghjudiziu à questu classicu.

Storia

A storia, di sicuru, hè u miticu, ma, cumu dicenu, ùn ci hè micca u fume senza u focu. Hè dichjaratu chì i missionesi cattolici in l'Oceanu Pacificu decide di esce à l'indigeni nantu à questa mena. I Cattolici propagavanu a postura missiunale classica, cum'è l'unicu "senza sin" prisentate. Hè presumibule, a religione accetta issa pusizzioni solu perchè u corpu anu depravatulatu di una donna hè chjucata sottu un omu, è micca protrudutu da i so culori, cum'è in tutti l'altri sessi posa

.

L'aborigini ùn anu micca participatu à tali sessu (in i loci lucali com'è l'anzianu anu), ma ùn eranu micca perezosa per esse l'istoria di i Catòlichi à l'etnograficu Bronislav Malinovski, chjamà à a so discrezione.

Tecniche

In a tècnica di a postura missiunale ùn ci hè nunda complicata, per quandu parechje prefessu, induve e parenti sò vergini. Sex in a pusizioni di un missiunaria hè quandu i dui parenti sò di fronte à l'altri, è l'omu hè "in alta".

Pariate chì aghjunghje quì - hè è hè, per suprattuttu, chì a cumpitenza di una donna chì ghjiscera com'è un logu è diventisce. In ogni casu, l'ultimi pò esse multiplicate da apprendu un pocu di cumu si move in una pusizzioni di missionariu.

Diversificamu

Quandu un omu intrì in u penis in a vagina, a donna hà parechje scelte per ùn sughjireghja sottu:

U sessu classicu in a pusizioni di missiunà permette à i partinariati à guardà l'ochji di l'altri, di petra, di paroli di sussurbatu di l'amori à l'armati, sintinu chì u socie cusì vicinu. Hè per quessa chì e donne, in generale, amate a pose di u missiunaria - hè romantica.

Ma ci sò parechji motivi di a devozione stubbornata.

Perchè e femine gustu a pusizione di un missiunaria?

Prima, a postura missiunaria vi permette di scurdà di i cumplicati. I rigalu si basta à avè u sessu à a luce, in l'attitudini di un cavalieri, è tuttu per chì anu cunseutu u so corpu imperfectu. Comu u risultatu, anche si ella si cunforme à u "Rider", ella puderà pensà solu di i so difetti, è vi cunsiderà quì ponu per esse micca piacè.

Sicondantu, perchè u grande grandu di u pene, alcune di e donne pò spassi di u dulore durante u sessu. In una postura missiunaria, e femicili pò Cuntrolla sensazioni di disgrazia cù i toge e stinzendu e so peri. Allora, a prufundità di a penetrazione serà più menu.

È, in terzu, a postura missiunaria hè cunsiderata cum'è a più eccellenti à cuncepimentu. Forsi queste sò i preghjudizii sò fora di i stessi missionarii in l'Isule Pacificu, è forsi quì ci hè una certa verità in questa affirmazioni.

U fattu hè chì in u pose di un omu, seminariu hè più faciule per alcuni l'utru, è, à u stessu tempu, micca micca sughjettu. Questu hè dovutu à l'attrazioni terri cusì, per voi à cuncipitu una donna chì deve ghjittassi per avè "flussu in" bè è micca "fugida" in tuttu. Ma, sicuru, a massa di e femine hè imbrata fora di a pusizione di missiunà.