Rolla cun sannina

Un rouge fragante di pasta di levitu di dulce, pienu di una rosata dulce, dolce, oghji più spessu l'hostesses fogghjanu solu à a vigilia di Pasqua cù dolci . E in factu hè ricurdatu, quandu chì, guasi, ogni untu di l'amammu spessu indulged in questa savurosa diliziosa. Pruvate di cocchi un roulu diliziosu nantu à e ricette sottu.

A ricetta per un rotulu cù e piante di pepite

Ingredients:

Preparazione

U ligamenu intrepitu in picculi pezzi è i mette in latti, pre-caliu in qualcuna nella di 45-50 gradi. Oghje chì sèrvenu a dissoluzzioni cumpletu di u levitu è ​​dopu avemu intruduciutu zuccheru. U mantellu funnamentu cù a margarina hè ancu spressu in u latte. Aggiunna un paru di spese di crema agrume, impastanu in olii freschi di pollo è remichji benestà a mezora sana cù una cullette larga, à pocu si mischia a farina più altu. Pudemu questa pasta maravigliosa in u locu più caliente è aghjunghjeghja ogni 40 minuti, duie volte.

In a tazzuletta è cù e piante di pezzu pateanu acqua fervina fervina. Fate chì stanu nantu à circà 20 minuti è, sdignendu durchendu l'acqua, pour a papavera torna per un altru tempu. Hè avemu dissemiù in una gasa limpa è quandu u flussu di l'acqua remunta avemu da traschemu di volta à u bowl. Pigliemu u zuccherinu in bocca è mischjà u riposu.

Emu putia a pasta in a tavula è a rotula cù un pappu lubricated with vegetable oil. Amparemu l'endemica di pepucci dolci, si diffuse è ancu cù i diti è da u cummerciu convenient à voi chì torcia a massa finu à a fine, avendu ricivutu un bonu rollu. Utilizendu un sbagliu, coperta a so superficia terranu cù una griglia rotunda, mette in un pratuniu di cunchju cumu è fremenu in u fornu à 190 ° C durante 25 minuti.

Ricetta pè bagnu dolci cù pomi è tannini

Ingredients:

Preparazione

Scupremu di i pacchi di una pasta chì avemu usatu per fugliolce cuttuvilli superiore cù pomi è nucelli, è lasciate nantu à a superficia di a tavola per scoglia.

Poppy per 4 a 6 minuti in furmagliu in bonu latti, decantani i so resturi, è a papaveri propriu avissi adupiratu. In seguitu, aghjunghje à u walnuts, u zuccaru piccatu, è tutti mischiati inseme in un macinatu di carne.

Dividemmà a pasta di ogni prugemu in dui, fate ghjente in cose da e so pezzi è difende cun un mantellu rossu. In tutti i quattru platti di a pane distribuzione u riposu, u pudemu torce in panini, chì ci ponu nantu à una pappaglia. Oghje copre cù una catina è fremenate tuttu in u fornu da una media ora à 185 gradi.