Puttimi fate duru durante l'alimentazione

I primi misi dopu à partitu sò l'etapa più difficultu à a strada di a maternità. Questu hè u tempu di noite di sira, fatigue constante è ansietà. Inoltre, hè spessu overscruchjata da u periodu postu partitu di u prublema di prublemi associati à l' allertanza . Unu di queste hè u dulore in i capelli annantu à l'alimentazione. Molte ghjovani oghje percece u fenomenu cum'è una norma è soffrenu, chì ùn pò micca esse fatte categurichi. Perchè piccelli musculi chì anu amatu è chì fà in stu casu, pruvate à truvà.

Causes di u pezzulli cù u passa

I zitelli sò appiicati à u mumentu di a mamma sùbitu dopu a nascita, perchè chì u zitellu hà da tempu di manghjà u colostrum, chì hè di prufittà apprezzata per un organu chjuchju è indefiutivu. Ma, sfurtunatamenti, per parechje marta chì i primi pinseri sò inveci un veru teste. Perchè cumenciani per sente un forti dolore in i capelli annantu à l'alimentazione. A maiò parte di questu hè stata per u fattu chì a pelle à u pughjenu hè sempre assai prudente è sensible. In ogni casu, cuscinu assai rapidamente, è u duluri passa per ellu in un corpu di tempu.

Invece ancu di questu, e mamma in modu di enfermora pòssanu soffre pè capelli per una quantità d'autri razoni chì deve esse diretta. Allora, hè pussibule:

  1. A applicazione incorrefica. Un sbagliu cumuni assai ghjovanu, spessu primiparous, donne. Ci hè parechje variazioni: hè a postura incorrecta à l'alimenta, a tecnica mudificada di sucaccià un zitellu annantu à l'usu di pumittiri è pezzi, è parechje altri momentici diretti direttamenti à u prucessu d'alimenta. Idealmentu, i principii basi di furnisce una donna sò da esse studienti in a casa di maternità, chì spieghenanu ciò chì hè successu. Se u "miraculu" ùn hè micca successu, pudete dumandà aiutu da un especialista. Perchè una discrizzione detallada, anche di ritratti, ùn sanu micca sempre una stampa completa di u prucessu curretta.
  2. Puruppu hè dolore quandu aghju avutu ripigliatu - una preghiera femina assai cumuni hè ancu perchè assai ghjovani mamma ùn mancassi micca bè per i glàndali mamari. Per esempiu, lavurama constantu cù sapunni, trattamentu di capelli cun suluzione d'alcoliche, cù purtazione sintetica, cù sutura vulgari, bras pò purtà à prublemi simili.
  3. Hè ovviu chì una donna si lagnà chì i so bòcciuli sò feruti quandu anu amatu è dopu, se ci sò crachi è abrasioni. I buchjuli sò riunati per assai motivi, cumpresa l'appiecazione è i prevene. È ancu anomalies congenitali, cum'è un pezzu massa riticutu o retrutu, chì ferma a cumplicari l'ambrati.
  4. U pene pò esse occulte cù un fondo di certe malatie, in particulare lactostasi , mastite, danni di nervi, infezia di candidiasis è assai altri chì necessanu trattamentu immediata.