Dolce Gabbana Collection Fall-Winter 2016-2017

U scontru futuru in a 2016-2017 in l'autunnitore-inverno, prisentatu da Domenico Dolce è Stefano Gabbana, dimustrava chì u postu per a creazione di High Fashion puderia esse micca solu Parighia, ma di Milano. À a fini di l'aostu, una nova cullizzioni di a casa di moda di Dolce Gabbana fu indicata quì com'è parte di l'2016-2017 di staghjoni di quandu. À u stadiu, un beddu quadru fù sceltu in Napoli. Per i visitori, i diseggiani prepararu santezza di luxurii cù u tapicelleria di vintura è l'armrighje rimettuli d'oru, è Sophia Loren hà pigliatu un locu VIP d'onore in u centru. A moda offre da a casa di Dolce Gabbana in a 2016-2017 stagione di l'inviu hè una misura di motivi tradiziunali di a Sicilia è temi di fata. Sicondu Stefanu, ogni ragazza vole esse princesa, è a cumpagnia di i diseggiani hè di fà u vultà esse realità. Un passaghju nìvuru è biancu chì s'assumiglia à un tabellu d'ajessu da u filmu Alice in the Looking Glass, una carattere da u conte di fata di Princess Jasmine, un carru di pumetta chì Cendralli passò à u ballu, un specchiu di "Bianca bianca" - l'ambienti rignendu nantu à a chiazza, furzatu presente per ghjunghje à u monicu màgicu.

Moda Trends

I mudelli di donna, i calzature è l'accessorii, offriti da Dolce & Gabbana, riflettunu i modi più veri di i tempi passati è futuri. Comu sempre, pudete vedà i motivi di l'impresa, chì anu aghjustatu u status di una cartona di una casa di moda. Dettaghjentissima riserva di luxe, cutizzioni cusì grande, credenze bohemia, spettaculazione, ma quantu pussibile naturali di i mudelli - tuttu questu hè ricevutu cù piacè per i visitatori di u spettaculu.

A basa di a cullezzione, dimustrata da Domenico Dolce è Stefano Gabbana in a 2016-2017 tempesta di l'oghje è inverndu, hè vestiti di siluura in forma di l'A, midi longu, capelli di velvete, capelli curtite è cavalli cù stampi fiore, 7/8 pantalon, Lápis, ancu cù vestiti, cammuri fatti di organza trasparenti. Inoltre, u tardori di u moddu di u 2016 hè chae è capelli di e donne chì Dolce è Gabbana hà apprezzatu generosamente cù appliqués voluminoso in forma di fiori. Comu solitu, i disinatori di moda di talentu riniscìu a dilucenu l'elegante è u lussu diliziosu cù elementi piccante. À questu tempu, i notti d'umuristi eranu appliqués è embroideries in forma di gatti è surci, nannini è tigri, bandi, bandieri, ghjurnali è bandieri.

Fighjendu nantu à a paleta di a nova coleczione, hè difficiuli di sdividuale un coru dominanti. Malgradu l'abbundanza di luminiscenti sfumature di u amaru, rosso è verde, i so pusizioni ùn passanu micca i culori classici. Di sicuru, a marca ùn hè micca parte di a tradizione, decorazione di vestiti è accessori incù cilesti è oru. I mudelli di vistiti, chì longu a longu u lignu sò imbruttuti cù lustre brillanti, appliqués voluminoso, frondosu o embruited, turnate ogni picciotta in una veru fata princess! I mudelli di i vistimenti di donna è l'arcu, i bracenzini, i colli, è ecululettes sò à grande è, grazia à i fiori tradiziunali, hè creatu una sensazione di carnival misticu.

À l'accessori, i sacchetti ripetiri cumplittamenti l'idea di lussu è di ricchezza. Sò sposti da pedre spumanti, bordati cù lussichni è stivaletti. Ma a talla pò esse qualcosa - da una caixa di embrague miniatura à una borsa pratica spaziale.

Ma i sapelli ùn tocchi l'abbundanza di decoru. A cullezzione di Dolce & Gabbana hè duminata da i chjusi classici certi, uni pochi coghju di tacchi d'altu cù u stil masculinu, è stizzi lacrimi sputichi.