Cumu tighten u pettu?

Ti ricùardi di a prima volta chì pigliò u to babbu in i vostri braccia? Tali un pianu è indefensivu. Cumu l'arraggiò u nasu è dolci mortificatu quandu avete prima apprezzatu à u pettu?

L'amarezza hè un momentu assai impurtanti è necessariu in a vita di ogni donna è u so zitellu. Nuvèbitu, in più di i nutriutti necessarii, riceva ancu prutezzione protettiva (quelli chì sò rispunsevuli di l'immunità). A donna, grazia à l'amparatu, riceve stimulazione di i glànduli mamari, chì, sicondu i medichi-mammologi, hè assai necessariu per a salute di i nostri petti.

Cù quantu dupredani un zitellu hè di voi. I pediatri chì l'Omu dicenu chì u latte maternelle duverà esse prisenti in nutrimenti di u babbu à almenu dui anni. U specialista in a mammologia parranu ancu per a preservazione di longa durata di a tacchina è di l'alimentazione, ancu chì u termu règula, per quasi, hè ridutta à 1 annu. Iè, i psicologu dicenu chì hè megliu fermerà a piccula alligatoratura per un annu, da quandu ci hè una affissione emotiva, chì pò esse un problema.

Avete bisognu di stenderaghju u mo pettu?

Hè impurtante ùn solu per esse di alimentazione ni u tempu, ma ancu per fà fà. E i specjalisti amallezza, i dui mamòlogisti, è i pediatrici ricumandenu stopping it gradualment. A picca pocu reduci u numeru di alimentazione per ghjornu, a sustite cù lure.

À u tempu, puderete sultantu à furnisce di notte è di notte. In questu modu, i glansi mamari si rimanificà a quantità di latti pruduttu, è vi evitari i prublemi associati cù l'exclusioni di u zitellu in u pitittu. Pò eseguite u ligu spresso è aghjunghje l'agliu in a vostra dieta, a ghjente dice chì u latte da "crede" da più veloce.

Tali l'excommunicazione hè certamente ideale, ma micca sempre è micca adattatu per tutti. Allora u prublema vene in u palcuscenicu: "cumu per strette rigullà u pettu?". Parechji medichi dicenu chì ùn hè micca necessariu aghjà à u pene. Quandu vo ùn tene d'avè alimentatu u zitellu, i glande mammari stanu aduprà u latte. Hè esse, a pene, sicuru, a prima volta hè chinu, ma se, ùn pruvucà micca disiderà, nunda di fà ùn hè micca necessariu. A lege "A demanda genera una pruposta" acteghja in u sensu litterale. Sì u casu fessi, duverà esse spartu, finu à chì u dolore stà. E ogni tantu. Dopu un pocu tempu, a latta spusarà u so propiu.

Cumu ghjustificà u pettu?

Ma s'ellu avete aduprà l'antica rimedia tradiziunali pruvucatu - per scrive u to pettu, u bisognu di capiscenu di manera chì questu hè fatta correctament.

Prima di fà vene u casu, hà bisognu à vale vutallu. Fighjà u zitellu o sprime u latte. Sì senza aiutu ancu in questu materia, ùn pò micca fà, postu chì ci hè necessariu di stretta u pruggiu forti forti. Chì u maritu o a mamma pigliate una tavola di bagnu largu o foglia è stende voi bè. I glàndali mammariranu deve esse elettu di l'axilae à i costiglielles bassine. Se ci hè u dulore in u pettu, averete biserate di sguassà u venditu, mette nantu à un latte picciottu, solu abbastanza per fà u so dulore. E dinò, fece mette in un bandage.

Quantu tempu pò passate cù i tà pene agisce?

Strimintu u pettu pò esse parechje ghjorni à ghjornu, cum'è tug-of-war hè un procedimentu traumàticu chronicu per i glànduli mamari. "E quantu ghjorni t'aghju bisogna à stretchà u to pettu?" Ask you. Puderete fate cusì ch'elli averebbe chì u latti ùn vene micca più intensu cum'è prima, è ùn ne perchè micca u dolore à u pessimu.

Trimate i vostri pettu è ùn anu micca usu di un modu cardinal di stopping lactation, hè à voi è solu per voi. In ogni casu, nunda ùn impedisce di cunsiglià u vostru duttore per evità cunsequenze cum'è cunsunanza sfatore cum'è a lactostasi è a mastite.