Chì puderete manghjate mentre allargò?

Quandu allertà u zitellu, u latti di mamma hà da esse trattatu cun cura particulari di a so dieta, perchè certi alimenti, di pranzu è di metudi di preparazione ponu causà dannu irreparable à u zitellu. Intantu, questu ùn significheghja micca à tuttu ciò chì cù GW hè necessariu di ricusà tutte l 'diliziosi è observe una dieta incredibbilmente stretta.

À u cuntrariu, certi platti diliziosi, nutritiusi è sani, è ancu eddi, ùn pò mai esse micca escluditu da a dieta durante stu periodu difficiule. In questu articulu li daveremu chì pudetebbite beie e manghjà a so mamma ameglie mentre allargatu è dà una lista di i prudutti chì sò necessarii per u sviluppu tutte è chjaru di u babbu natuvolu.

Chì pudete manghjate è bèviu durante a buntà?

Fù u fattu chì hè pussibile è utile di manghjà è biviri madu duranti l'amegà, hè necessariu distinguish e seguenti categurie di l'alimentari è l'alimentariu:

  1. In a dieta di mamma d'infirmità, invevà di a staghjoni, devenu cumprà frutta fresca è zucchero naturali. Intantu, anu bisognu di manghjà, piglià cura particulari. In particulare, spezie comu u kiwi, u mango è u fruttu di passione pò pruvucà reaczioni allergii indivintani in i migghiori, è u banane è a uva pò cuntribuiscenu à a disturbazione di u vinu digestivu. Quandu si nutria un zitellu cù u so latti, hè megliu dà preferenza à varietà verde di pira è manzili, da ellu hè prima esse necessariu di sguassà a cingola.
  2. I vegetali sò ancu ricunniscenu micca esse micca escluduti da a dieta di u ghjornu. Duranti l'alimentazione di un babbu novu cù u latti di mamma, duveranu manghjate frescu o fogghiu, è ancu stimatu.
  3. Mummia giovani deve manghjà mancanti di varii cereali di u ghjornu, ma in questu tempu hè pussibule cunsumate micca tutti i ciriali. A megghiu scelta per una donna d'infirmità hè u corru, u triacca è u farinaghju.
  4. Certu, à parlà di ciò chì pudete manghjà in l'ambrati, ùn deveru micca scurdà di a carne. Intantu, i tipi di carne di cudamia è grassone durante a lactation sò esse più sclusivi da a dieta. I platti principari sò più prifirenti preparati da u gallinacciu, a pallina di u cunchju o u pudore casanu. Pudete ancu aduprà vacca, ma solu se a cundizione hè scontru chì ùn hè micca cunsumatu. A qualta parte di e circustanza, u carne fresca prima di cunsumà da a mamma d'invalidazione devenu sottuponghje un trattamentu longu è altu.
  5. Malgradu i prupietà benifichi di a carne per u corpu, hè assai micca indispensabile di aduprà brode di carne in u pezzu iniziale di l'amegione. Intantu, in a dieta di ogni ghjurnata di una donna in infermiera, devendenu sopopti, coccine nantu à i corsi di verdura di leghje freschi o cunghjellati.
  6. I prodotti fermentati, latte, iogurt, yogurt, ryazhenka, furmagliu è altri - in a lagnanza di u menu di u ghjornu ùn pò esse micca escluditu. À u listessu tempu, hè megliu ùn cunsumà lettu di vaca tutale, chì spessu pruvucarà u sviluppu di l'intoleranza ndividuale è parechje intruduzioni in u travagliu di u tragettu gastrointestinali di migghiuri.
  7. Infine, durante u piriudu di a zamma di u zitellu, ùn deveru micca scurdate di a necessità di cunsumà una cantina sufienta di liquidu. Cusì, una donna d'alimenta avè bisognu à almenu 1,5-2 litri di l'acqua puramente pozzu à ghjornu senza gasu, zucca naturali, compagni o frutti. A so volta, da u cafè, u tè forte è e veture alcoolichi duranti adupratu da aduprà da esse scurtati.

Ancu s'è a lista di elle ùn faci micca micca di cunfisaria è di altri dolci, in fattu, e doncanti ùn anu ne scopu di ricusà dà patevuli. In particulare, una donna durante a lattazioni pò spoofe cù halva, kozinaki, pastille, marshmallow, marmellata, à a vitedda d'avena o biscuit. Includite ancu in u vostru mendu di u ghjornu deve esse assai attenti, sempre attentendu à qualsiasi cambiassi in a salute è a natura di u zitellu. Se ùn ci era micca cunsiquenzi negattivi dopu à manghjà un certu platu in migghiori, pudete sviluppà salvezza a so parte è micca nigà u piacè.

Inoltre, prima di cumprà micca di e manciarii sopratuttu, avete bisognu à prestu attenzioni nantu à a data di venite è a cumpusizioni di u pruduttu, o ancu megliu preparalli sti platti ti stessu.