U zitellu ùn piglià u pettu

Ogni mamma volve u megliu per u so zitellu è sà chì l'ameglie in u primu annu di a vita hè l'opzione più accettabbli. Ma qualchì volta u zitellu, anche a famine, rinfuccò u pettu. E so mamma hà in prumessa per trasfiriri e migghiurarii à a mistura, ma ùn ci n'hè micca mutivu objettivu per questu. Per esse bisognu di stu prublema, hè bisognu di scummigghià perchè u zitellu ùn ùn piglià u pettu è in cunfurmità cù questu attu.

U zitellu ùn si pò piglià u pattu: cause

L'annullamentu di u casu pò esse pruvucatu da dui gruppi di cause: u primu hè relatatu à u statu di u zitellu, u sicondu hè da a causa di e caratteristiche di i glàndali mamariali di a mamma.

U primu gruppu:

Se un zitellu ùn si permette di piglià un pene, eppendu spessu i motivi ra ghjornu in i caratteristiche di i glandula mammarii di a mamma:

In ocasioni, a fallimentu di u mumentu si produhe un cumminamentu di e causas, per esempiu, un zitellu cù un riposu immature sugnu ùn pò micca chjucu un zucchero cù pieno flat.

Chì si u babbu ùn piglià u poghju?

Quandu u zitellu ùn vole micca amichezza, ellu chianciallu, chianci è gira a testa fora. Mamma s'inventioni di stà cuncipitu è ​​malatu. E, teme di lascià u zitellu siveru famu, li prupone una buttiglia cun una mistura o un lettu espressu. Ma se a tacchizzazione hè tutta a ghjustizia, a donna hà bisognu di pacienza per rinvià u desideriu di u zitellu à affucà u so pene.

Prima di piglià u zitellu à piglià u pettu, hè necessariu di creà un ambientu favorevoli in a stanza: cortina a finestra, accenda nantu à a musica calmosa è bella. Hè megliu si a mamma è u zitellu sò stati sfrancati, perchè u restu di a famiglia sia di lascià l'abitazione. Una donna hà da piglià una pusizione sensu per l'alimentazione, è ancu locu convenientemente u zitellu in modu chì a so cima hè di fronte à u pettu è ùn deveria micca esse tornata.

Quandu u rifrettu suculatu è sviluppatu, hè necessariu di organizzà l'applicazione corretta. Ma cumu fà insignà un zitellu per piglià un zucchero? U zitellu deve esse situatu cum'è questu chì u so canella hè di u nivellu di u caprettu, è a testa hè calda spessu.

U zitellu avissiru arrivatu per u so pettu, ùn la porta micca.

Per l'apparenza propria, hè impurtante chì u zitellu scegla u pene cun a bocca aperta aperta, capturendu micca solu u pezzu, ma ancu l'areola. Se u zitellu ùn si permette di piglià u pettu per l'alimenta d'una buttiglia, a mamma hà bisognu di una grande quantità di crianza. U fattu hè chì u zitellu hà furmatu u sterile ertu di u succorsu, è a donna hà da esse studia di u zitellu à chjappà, ma digià u pettu. À u listessu tempu da l'buttiglia è u zuccu anu da esse livatu.

Cu pezzi tippi, i zitelli sò règula cù u tempu. S'ellu ùn succede micca, pudete aduprà pads di silicone à u pettu.

Cù lactostasi, u latte hè strettu, u casci di oghje, è u zitellu hè difficiuli di chjesa. U pumutu freti si aiutanu à rinfurzà l'inzucchendu, è u latte scorri.

Succe chì u zitellu hà tatu da piglià a mama, ma ùn ci era micca prublemi. Questu hè per i friddi (in particulare in u friddu cumunu, quandu u zitellu hè difficiuli di respira), dentitu, u stress da un mudellu di a situazione. U fenomenu hè un tempurale, è a mo mamma ùn deveri micca. Quandu u zitellu si senti megliu, duverà bè u so pettu.

In ogni casu, ùn importa ciò duru, ùn deve rinunzià. Amori maternali è pacienza, a vuluntà d'alimentaire aiutà à migliurà i mamme.