Hè pussibule di quark a so mamma di a maiò?

E donne dopu à partitu sò spessu spusciati per a quistione: chì manghjate senza fà per danni à u zitellu? L'alimentazione di a mamma durante a so tanza ùn deve esse assai diffirenti di cumu si manghjò durante a gravidanza. Solu a bisognu di cuntenutu calumarii pocu aumenta, è ancu in a varietà di l'alimentariu - questa afecta a qualità di u latte è a salute di migliori.

Semu devi esse nutatu chì certi prudutti pò causate in sensu spéaccore in i toddlers. A maiò parte hè colic è allergie.

In questu articulu, discuteghja si hè pussibule curd in maternelle.

Indudittamente, stu pruduttu hà assai proprietà utili. Havi una gran quantitata di prutezione, chì hè assertitu bè, minerali, in particulare calcio è fòsforu - i materii basi necessarisi per restaurà u tessili di l'ossu è di rinfurzà u musculu di u cori. È questu ùn hè micca tutti l'avvanzi di u casgiu cottage. Hè cuntene aminòcidi - metioni è triptopanu, chì anu un prupéticienu hematopoèticu, nurmalizà u travagliu di u sistema nervatu è i duttori.

Allora, u casgiu hè utili à una donna d'infirmità cù u so picciottu. Ma ricordate chì u corpu di ogni mamma hè individuali, perchè ùn avete micca manghjà solu una grande parte di u pruduttu preferitu. Comu prima un pocu è vigore - se u to squadra ùn hè micca inchatu, se u chjocu di a catedra hà cambiatu. Sì tuttu hè d'urdinà, pudete utilizà di modu sicuru stu pruduttu di latti à 300-500 grammi per ghjornu, è u zitellu ùn fate micca male.

Qualessu tipu di casgiu in una mamma d'invalidazione?

Inoltre, stu pruduttu populari pò causà danni. Se u duminiu di a casuzza hè almacenatu durante più di trè ghjorni dopu l'apertura di u pacchettu, ùn pò micca manghjatu. Quandu compra u duminiu in a buttone, fighjate cura in a data di fabricazione. Inoltre ùn ignite a vita di u pruduttu di u pruduttu - duveria esse curta, da quì cuntene menu cunservatore dannuu.

Hè pussibule per a mamma di a carriera per avè un furmagliu cottage? Certu chì puderebbe, ma aghju avè curazione - deve esse frescu è qualità, i.e. senza gustu è l'oliutu straneri. S'è compru u furmagliu grassu, po esse manghja una petita porcellana - 100-150 g, micca più, altri puderebbenu sensu prublemi cù u pancreas.

Parechji dumande si dumandanu s'ellu hè pussibule per una mamma in infermeria per avè u furmagliu cù a crema agria. Sì, ma solu à a crema agria, troppu cumpetenu i cose: qualità, frescura, minimu cuntenutu grassu. Sè più preferitu à manghjardu u furmagliu cù altre pruduttu latte ( kefir, yoghurt, etc.), da aduprà a quantità di u pruduttu principale.

Un alimentu monotunu pò assicurà rapidamente. In questu cunnessu, una quistione risurva, ma chì una mamma d'invalidazione manghja vareniki cù curda? Di sicuru, ma vareniki perezoso preferibile cun una cantina minima di farina. E megliu preparalli pentru una cose - cusì u trattatu fate guardà elementi più utuli in paragun à prudutti bianchi.

Sè averete dumandatu s'ellu hè pussibule cunmettendu pancakes cù quagliu cotte, dopu avemu ducomu cunsiglii cumu per riduce u cuntenutu di calori di stu platu:

Cusì, u casgiu casu necessariu di manghjà da a donna di u succorsu, solu l'utilizanu bè cose per piglià u mo figliolu.