Pudete i funghi sò alimentati à a mamma di cresce?

A mamma d'ingerimentu avarà manghjatu una variità. I pediatrici ùn sò micca cunsigliatu di seguità una dieta stretta, solu per i casi chì un zitellu hà una alergia forte da u nascita, o a mamma sana da intoleranza à certi alimenti. In ogni casu, parechji prudutti sò da manghjà cun prudenza. A tali, per esempiu, include champignons.

Champignons cun alloghju

I Champignons sò mushrooms favoriti, cù quale pudete cocre di una varietà di platti. In ogni modu, ognunu sapi chì i funghi sò un alimentu bastanti pisu, ancu di pudè accumulate toxine in u locu. Questu hè veru, ma sta regula ùn hè micca applicà à i champignons. Sò cultivati ​​in e cundizioni speziale è sò assicurati solu per a mamma d'inverazione in cunvezione di avvilinassi è di altre prublemi.

In ogni casu, a quistione chì i funghi sò veramente pocu assorbati da u corpu fermu apertu. Dunque, avete bisognu à centrà in i vostri stessi sentenzi. Sì avete principiatu à manghjà i muscoli, pudete avè principiatu à manghjà novu in quartu 2-4 mesi dopu a partenza, in termine di a varietà di razioni, u champignons à i mariti in mutivi pò esse utile. In ogni casu, si deve esse usatu in cozzione o stufatu, è micca frittu o purcinu.

L'ùnicu restrizzioni hè chì ùn ponu micca usatu per i prublemi cù u vespule è a vespuliterà, ma se a mamma hà tandu tali prublemi, averia deve avvistatu per u duttore assistente. Inoltre, si devenu de sùbitu a reazione di u zitellu dopu à manghjà e funghi, ci anu posponà a so intruduzioni à a dieta, forsi per tuttu u pezzu di l'ameglie. I Champignons in a lattozza pò dà una retazione in forma di furmazione di gasu di crescente è di u malu abdominal.

In quistione si hè pussibule alimentate di pediatrici di funziunamentu di crescenu pò risponde à una manera diferenta. Qualchissia pensa chì ùn hè megliu ùn cumprende micca in u dietu, quarcunu chì ponu esse cunsumati in pocu quantità. Cusì, cun prudenza, u funziunamentu di u funghjetu pò esse usatu, ma cù u seguimentu mandatu di a reazzioni di u zitellu.