Puderanu un lattozzu à una mamma in infermiera?

Disputati per quali si hè pussibule di bevitatu liccatu di vacca sana cù l'ambrati sempre à questu ghjornu. Certi scientifichi annunziate u beneficu di sta zucca per mamma è u zitellu, perchè cuntene calcium, assai utili per l'ossi di u babu chì formanu. L'altri argumentanu chì cù l'ambrati, pudete bè solu untuatu o latte diluzu. Un altri crescienu chì u latte puderà periculu u zitellu, causando còlicu, distruttente è disturbatu di u taburete. Cusì, hè cunsigliu per a rimpiazzà cù prudutti fermentati (cottage cheese, kefir, yoghurt naturale), è u latti in debite d'esse adupratu solu per a cucina (patata, purcura, patata, etc.). Inoltre, u latti pò causà una reazzione allergique in migghiori, è per quessa hè necessariu di presentà a dieta di una mamma d'infirmità cù cura, avè cù dui cullizzioni à ghjornu.

U latte per e mammi nursing

Se u zitellu ùn ùn anu allergii, è a mamma ama e vogliu tastà u latte - pò fate felice. Ci hè ancu una opinione chì l'usu di u latte addivite u crescitu è ​​a migliurà di a tacchizzata. I più cumuni sò duie ricetti. U primu, assai sèmplice, hè tè in tè nìuru cù l'aghjunzione di latti o in breccia di latti. Pi augmentà a tacchizzà, u tè cun latte sò drunk several times a day pocu prima di manghjà.

A siconda, a ricetta più notu hè u legnu nut. Per fà questu, 100 grammi di nocci picchi sò spressi in dui vetri di latti quente è fogghjenu finu à grassu, aghjunghje 25 grammi di zuccheru. Per fà cresce a lattazioni, u latto di u legnu hè drunkatu in un terzu di u vetru 30 minuti d'avè alimentatu.

Invece, l'efficacezza di sti metudi hè spiegatu da u fattu chì micca u latti in influenza, ma a buccia di calata prima di l'alimenta è hè impurtante micca ciò chì a donna hà beatu, ma quantu (pò esse u latte, l'acqua, compota, tè etc.).