U ghjornu internaziunale di felicità

Tuttu tutti cume a felicità in u so modu. Per qualchissia, questa hè a realizazione d'un sè stessu o un travagliu, altri saranu cuntenti in una vita famosa di famiglia. Qualchidunu sarà cuntentu, cura di a so salute o aiutanu à l'altri. Qualchidunu vede a felicità in u so benessiri finanziariu, mentri l'altri pinsanu chì i soldi ùn hè felicità. Ma parechji pensatori cose chì una persona felice hè una chì vive in accordu assolutu cun ellu stessu.

Per scrivu l'attinzioni di tutti i pòpuli à a satisfaczione cù a vita è per sustene a so vulete à esse felice, un vacanze specie hè statu stabilitu-un ghjornu internaziunale di felicità. Scupremu quale hè a so storia è in quale data serà celebratu u ghjornu di felicità internazionale?

Cumu celebrà u ghjornu internaziunali di a felicità?

U ghjornu internaziunale di a felicità hè stata stabilita in l'estiu di u 2012 in una reunione di l'Assemblea Generale di l'ONU. Questa proposta hè stata impiintata da rapprisintanti di un statuu muntagnu petitu - u Regnu di Bhutan, chì l'abitanti sò cunsiderate i più persone in u mondu. Tutti i stati membri di sta urganizazione sustene l'establimentu di tali vacanze. Quandu si vultò, sta decisione truvò largu sustegnu in tutta a sucetà. Hè decide di celebrà u ghjornu internaziunale di felicità annu annantu à u ghjornu di l'equinoxe di primavera in u 20 di marzu. Questi fundaturi di a festa vuleva spencerà chì tutti avemu i stessi diritti à una vita felice.

Per celebrà u ghjornu di a felicità, l'idea hè stata prisionata chì unu deve cuntene a ricerca di a felicità in ogni persona di u pianeta. Dopu tuttu, per è grande, u significatu tutta di a nostra vita hè felicità. À u listessu tempu, u Segretariu Generale di l'ONU, in l'indirizzu à i guverni di tutti i stati di u mondu, hà dichjaratu chì in i nostri tempi difficiuli u stabilimentu di una festa di felicità hè una grande opportunità per dichjarà furore chì u centru d'attenzione di tutte l'umanità devenza esse a pace, l'alegria è u benessivu di i persone. E à ottene questu, hè necessariu di eradicate poverty, reduce a desigualdad soziale è prutege u nostru pianeta. À u listessu tempu, u desideriu di ottene a felicità ùn deve esse solu per ogni persona, ma per una sucità entera.

Un rolu impurtante, secondu l'ONU, in a custruzzione di una sucità veramente felice hè ghjucatu da u sviluppu ecunomicu equilibratu, equitatu è cumpratu tutale. Questu hà migliurà u standard di a vita in tutti i paesi. Inoltre, per ottene una vita felice nantu à tutta a Terra, u sviluppu ecunomicu pò esse sustinutu da diversi programmi ambientali è suciali. Dopu tuttu, solu in un paese di i diritti è di a libertà sò tutte, ùn ci hè nè miseria, è a persone si sà ind'è salvezza, ogni persona pò succòrteci, cose una famiglia forte, tenete figlioli è esse felice .

In quelli paesi chì dicideru di celebrà u ghjornu internaziunale di a felicità, diversi attività educazione sò stati nant'à u ghjornu. Eccu sò siminarii è cunferenzi, mobs flash e diversi azzioni in u tema di felicità. Parechji numirsi publicu è fundazioni caritatevuli participanu à questa festa. Li filòsufi, psiculoghi è fisiologi si dirigenu i studienti. I Científici è i teologi cuntenenu diverse studii è ancu i libri chì sò dedicati à a nuzione di felicità.

In ogni eventuali in onuri di u ghjornu di a felicità, una actitudine positiva è ottimista di ogni persona à a vita è quelli chì ci anu pricatu. Hè stati pruizzioni per migliurà tutta a nostra sucetà, è sò pruposti nantu à migliurà a cundizzioni di a vita di e persone. In parechji sughjetti educativi u 20 di marzu culleghju ci sò e classi cunsacratu à u tema di a felicità.

U ghjornu di a felicità hè un postu ottimicu, luminoso è ghjovenu. Ma un pocu tempu passà, è hà da e so tradizioni interessanti.