25 di marzu - Jornu of the Worker of Culture

Qualchissia hà dumandatu questu quistione: cumu si apprezzà u cuncettu di "cultura" in a vita umana? Puderete esse un tempore di emozioni, eseguisce una canzone spirituale, realizatu nantu à u palcuscenicu d'un artista, o vistiant elle prestazione di un attore chì hè ghjucatu un rolu cusì realisticu chì a pelle "giarile"? Hè a cultura chì distingui l'omu da u animali, hà sviluppatu u nostru munnu internu è aiuta à realizà una realizazione no solamente materiale, ma ancu necessità spirituale.

Perchè a nostra vita senza a cultura oghje hè simpricimenti inimènteci di unificà a persone è u talentu di u nostru paese, u ghjornu di u travagliu di Cultura è Art era stabilitu. Da gràzia à queste festa e persone si cumencia da cumprà micca quantu impurtante hè l'u cuntributu di l'especialista in u campu di u cinema, u teatru, a musica, a pittura, etc. in u sviluppu di e nostre capacità creativa è a strada di a vita di l'annu.

Storia di u ghjornu

Priservatu da u tempu di a società primitiva, i pittura tradiziunali, è oghje pò dì à parechji storii di a vita di i nostri ancisteri distanti. Prucessu da questu, pò esse dichjaratu chì a cultura in u nostru mondu appeared much earlier d'avemu amparatu à scrive , leghje è parlà.

In latinu, a parola "cultura" significa: "crianza", "reverenza", "agricultura". Tutte e funziunalità sò peculiaru à l'omu è sò assuciati à l'acquistate in tutte e cumpetenzi di vita, capacità è sapete. Per a prima volta, a parola "cultura" hè statu citatu in l'opere di l'stòricu e avutri abogatu Samuel Pufendorf. In a lingua russa, casca solu in i 30 di u XIX sèculu, è denota "educazione" o "agricultura".

In u 2007, u 27 di Agostu, u presidente Russu Vladimir Putin hà firmatu un decretu nantu à u stabilimentu di u ghjornu di i Cultura Obrera. L'iniziatoriu di l'accordu tutale era u Ministru di Cultura di Russia à u tempu Alexander Sokolov, hà dettu chì u such avvenimentu hè un must di u mondu culturale di l'statu. Prima di quessa, esistiavanu in cità russa: Day of Monument Protection, Day of Press, Cinema Day, Teatro Day, Museum Day, Day of Libraries. Allora u stabilimentu di u ghjornu di i Travaglii culturali cù a data di a celebrazione u 25 di marzu permette à tutti i rappresentanti di a cultura di u paese d'unificà in un.

Oghje, u travagliu di teatri, studiusi di filmari, editori di libri, biblioteche, musei, casa di cultura, campi urbani è urbani, medichi, sportivi è turistici, è ancu spicializeti in a cummercializazione, celebrà a festa professionnelle. U so travagliu dà una persona assai. Vai à u teatru, u cinematograficu, a galerie d'arte, viaghjate à l'esterno, leghje un libru per l'omosessuali, escota musica, etc. Comu nudda àutru à una persona per avè megliu capicci entru, l'inspireghja à travaglià è adopra decisione impurtante in a so vita, dà un alimentu spirituale, aiuta à rilassate, hè assai piacevule dopu vedèndusi, senti o leghjite.

Grazie à a festa cum'è u ghjornu di u travagliu di a cultura, u 25 di marzu - un ghjornu annu, ricordamu quelli chì creanu bellezza in u nostru mundiale, dà una pezza di a so ànima, aiutanu à truvà a pazità è à guardà u mondu cun diversu modellu.

Eventi per u ghjornu di u travagliu culturale

Cilibreghji questi bè cù a so bellezza, i cuncerti sò urganizati cù a participazione di stiletti populi, cinimatresi è teatri, organizanu eternu creativa direttamente cù a participazione di i perpetratori di a celebrazione.

Si qualchissia in a vostra famiglia hè assuciata cù una professione culturale creativa, hè megliu per piglià un salottu originale è un rigalu ugualmente originale. Dopu tuttu, tutti i ghjovani di creatività sò unicu in natura è meritori à esse maravigliati bisognu à almenu una volta di l'annu per a festa à u ghjornu di i travagli cultural.