Cume in insignà à un zitellu per leghje chjaramente?

Ùn hè micca un segretu per qualsiasi parente chì u prucessu di preparazione per l'scola hè una stampa difficiuli è impurtante in l'educazione di un zitellu amatu. Unu di e cumpitenzi forti per ingressu à a prima classa hè leghje, u prucessu di quale ùn hè micca solu interessanti, ma ancu difficultu per u zitellu, perchè implica memoria, imaginazione, pensare, analizatori di u sonu è l'audizione. Per esse bè à a scola, un caprettu ùn hà micca bisognu di leghje, avete bisognu di avè un bonu ritimu di lettura. Questu avete da aiutà à maestru u mumentu megliu. Cume in insignà à un zitellu per leghje pianu rapidamente - in una prufonda ùn dì micca, per tuttu.

À u tempo di lettura

Vogliu avviarà avessà immediatamente: ùn deve micca bisognu di fà una veloce di rapidità di lussu, a ligna di rapidità ottima pè i zitelli hè 120-150 parole per minu. Stu passu permette à u zitellu leghje cunciente, espresivu e rapidamente abbastanza. Prima di capiscenu a manera di nzignà a vostra littura di veloce di u zitellu, averete bisogna à determinà e raghji perchè ellu lenta. I prublemi sò prublemi cù memoria è attenzioni, l'aparice articulatori malamenti sviluppati, cumu un pocu vocabulariu. Certi zitelli ùn ponnu mancatu a parola sana, ma solu i primi dui o trè littri, o leghjite a mo dui parola - dinò pò ancu influenzà a rapidità di leghje u zitellu.

Allora, camperammu in l'aprenu per leghje i zitelli rapidamente. I cunsiglii più impurtanti chì ponu esse furnutu quì hè spessu u prugettu di trattà cù u zitellu, è hè megliu parechje volte à u ghjornu per 5-10 minuti di più d'una volta è media è ora. Eccu, ùn ti scurdate di piglià un bellu amurnu è attitudine pusitiva à e classi.

E exercici basi chì i tecnichi di lettura di veloce per i zitelli

  1. A lettura parallella: leghje u stessu testu cù u zitellu, solu sò in alta voce, cambiendu u tempo da u parolle da u tempu, è u zitellu face u so dettu secondu e parolle. Assicuratevi per guardà u zitellu sottu à voi, è à u duminiu dumandate s'ellu averebbe un cambià di rapidità.
  2. Ricercà per parolle: dumandate à u zitellu à truvà in u testu di e parolle chjamate. Secondu, puderete andà à un esercitu più cumplessu - truvà risposte à e dumande in u testu.
  3. A lettura di u tempu: Dà à u zitellu leghje un testu simplice è vede u tempu. Allora acconto i parolle chì lighjiti. Repetite a prucedura, ma micca più di trè volte, avete vistu, cù ogni tentativu di leghje e parolle, seranu più è più - questu inspirà u zitellu cun auturezza.
  4. Oghje per mè stessu: stu sercutu cuntribuisce à i sapè di a lettura di fluente.
  5. Parolle di prublemi è inscricii curtte: Dà u zitellu da u tempu da i carte cù parolle induve parechji cartoni cunsunanti si in a successione, o cù brevi frasi. Un modulu di leghje ligne hè assai efficace. Pudete ancu dumandà l'exhalazione di 10-15 consonants in una fila.
  6. U sviluppu di l'articulazioni: leghje cù u zuccherinu varii torpitus lingua (lenta è rapida, in alta voce è in un sussurru, cun fiducia è gentilezza).

Un lugliu di ritenza rilassante per i zitelli ùn ponu micca chjamatu, hè più necessariu, cum'è l'esercii deskritti più arriba. In modu, pudete insegni à u zitellu una lettura di fluente è di a vita di l'annuncia: abbandate una nota per u vostru zitellu, sia da a casa, fate un listinu di cumerci o l'affari chì deve fà, leghje i signaghji chì meetenu in a strada. Cridilu à mè, hè assai facilitu d'amparà u metudu di a littrizazione di i littri di i zitelli, è grazie à a prutra normale è una attitudine pusitiva, u zitellu hà sappiutu a sviluppà a veloce di lighja bellu rapidamente, è u so mistieru à a scola vi farà più bella. U successu farà chì u zitellu più alegre, è ancu parechji felice. E sì! Ùn vi scurdate di ludà à i vostri figlioli - hè assai impurtante in u prucessu d'aprenu.