Furnace per un bagnu di brique da i mani proprii

Oghje ghjornu, hè facilitu acquistà una stufa ready-made per un bagnu di qualsiasi difficultà, sia per un combustible solidu è di gasu o liquidu. Ma i pruduttivi sò veramente solidis, affidate è efficace costanu casi sempre sumeri fabulosi. Inoltre, i disinni ùn sò micca solu cumpresa sò adattati per u bagnu di u duminiu particulari, cusì avete spessu aduprà cù alterazioni carichi è aggiunmenti dopu a compra. In fatti, ùn hè micca difficiule di custruisce un forchetta di briganu. A cosa principal hè di leghje i raccordji di i nostri patroni è acquistà cun una struzzione urientale chì aiutavvi à fà tuttu u travagliu salvu è qualitati.

Cumu fà e vostre propriu mani per una stufa di lignu sauna made di brique?

  1. Scopre di i primi brique da a prima fila.
  2. Verificà u nivellu in modu chì ghjocanu quì uguatu.
  3. Roulette hà una volta a misura l'alza è a longu di a basa, a diagonal di u futuru disignu.
  4. Emu pruduttu a prima fila di masonera. Avemu bisognu, chì a basa di noi devendrà 3х3,5 ladri.
  5. U contu stranu hè stituitu cù u ladrone chì face , è a parti interna hè stata cun rubariu brique.
  6. Installa i brique da cantone di a fila quinta.
  7. Scudamu a filetta fora di ladini. Avemu, avemu da avemu a porta di a cendra.
  8. Spreading inside, formate una brique da a cume di freccia.
  9. Pudemu a terza fila, sughjendu à u postu per i bars. Fixemu a porta, allughjà u filu hè aghjuntu à u cantellu.
  10. A quarta rinchju, sopra a porta di a sala di cusgitura, mette un pianu d'aceddi inoxiciu è cogliu cù brique.
  11. A quinta fila furmemu un nichu per installà a porta di l'furnace.
  12. Continue a produci un pianu graduali à a 9a fila. À prupietà vicinu à e porte, avemu l'usu, quantu necessariu, cut pieces of bricks. U gruixu di e articuli hè 4-10 mm.
  13. A 10 a fila hè finita, hè pussibule installà a casetta di e furnace in acque inoxidable. Per un insulamentu termale di u circudu esternu, ci anu da esse usatu materiali retardanti di flame especial, cum'è a fibra di carbono tecniche, cartuni di basalt o SUPERSIL.
  14. In a fila sussurru, aghjughjemu a porta cù un lintel (a cantu di l'azzaru in inoxicule), è da quì sopra à pusà un brique.
  15. U ramu internu, nantu à quale u chjusu (chjusotte core) si trova, hè preferibile stabilitu da u brique, cut in un angolo di circa 22.5 °. Pudete annunzià nantu à a macchina o cun un macinatore. A so tecnica avete aportatu l'oportunità di maximizà l'accessu di l'ossigenu à a legnu sottu à i bars.
  16. Aproximatu, questu averebbe aspetta cum'è una chambre di combussione cun una grilla.
  17. In u duminiu intreimu aduprà cartulare cum'è una gasta trà u ladrone di u focu è u brick maltu per furnisce un spaziu tecnulugia di parechji milimetri.
  18. A secunna fila, a parte di u furna hè cuparta cun un pale di focu (460x230x75).
  19. Da quì sottu possu una bagnera di metale per calà l'acqua, sottu ponemu a fibra di carbone nantu à u perimetru di u ladrone.
  20. A catturara di calevolta hè cuttighjata prima da l'azzaru inox 4 mm di grossu. Da avà, guerrei i cantieri (fora di l'internu) per quessa ferma nantu à elli. I dimenisuni di a chimney sò 130x130 mm.
  21. Un marcatu di pedra hè colpi nantu à i cantoni interni. Hè custruitu di dui raccordeddi rivelati, colti di ferru di freccia (4 fila) nantu à elli, è un canna di metalli hè postu trà elli. Quandu sparta o assecenu u fornu per un bagnu di brique, custruitu cù i so propria mani, i gasi di fume hè stracchendu prima in questa pipe. Dopu à 15 minuti un canna apartu in u calore, è a cassa in u tabulazione chjesa. I gassi di u fumu accuminzanu à passà u fugliu di ferro è e pedras.
  22. Inoltre, una caldera d'aceddi inox hè fatta per l'acqua, chì hè posta nantu à u fornu vicinu à a stufa. A so larghezza hè a stessa cosa di quellu di u calore.
  23. Pigliemu un calefanu è una caldera per l'acqua da quì nantu à a cantina.
  24. Dopu à questu, u forcu di sti elementi di u furnace in u bagnu cù u brique hè fatta da ellu stessu. In u cursu di u travagliu, colti è una chimney sò attaccati.
  25. Hè megliu pruduttu una tappa micca cun una cuntinua, ma cù tocu. Questu permetterà i elementi di l'azzione chì sò megliu rinfriscati cù l'aria, perchè micca prontamente caldi.
  26. I travagliu di custruzzione hè finita.
  27. Pudete vede l'acqua, fate un focu in u fornu è cù piacè di volu.