A curbone nantu à u balconu

In l'ebbica sovietica, u balconista hè cunsideratu cum'è un «furmellu», in quale a ghjente era guardatu cose innecesariu, mobili è vestitu. Invece, i pruduttori muderni anu pruvatu chì si avete amparatu cumu ghjustu l'amministrazzioni spaziu, da quì pudete fà un spaziu in quale pudete leghje, cultivà e cose. Per creà un spazi funziunale, un curbstone hè utilizatu à u balconu. Per maximizà u spaziu hè fattu per ordine, per ùn piglià assai spaziu è ferma tranquillitate.

A lista

Sposta da u gustativu di u gustu, i pussibuli di appartamenti pò assicurà unu di i mudili:

  1. Cunfondatu di curbstone in u canale . A parti suprema di u curbone hè doblegata è cuparta cun un pappallu di gomma spuma. In u risultatu, u gabinariu cunforma un tipu di sufanu cun u fondu pianu, induve puderete amparà e cose utili (conservazione, ropa di stagione, utile). Per creà più preziosità, u mobili hè impannucciatu cù culle di culori decorati.
  2. Armatura in cantina nantu à u balconu . Succe chì a loggia hè una forma micca standard è in questu casu hè necessariu di circà mobuli di una forma specie. Cusì, se u balcone à a fini si stanca o voi solu avete unu di e razzi vacanti, pudete assicurà una freccia cun una tavola bisognosa. Malgradu à i so dimensioni in miniatura, hè abbastanza grande, è a tavola quattarà serve com'è un pezzu supplementu per i vegetali interni o un vaso di fiori.
  3. Pedestalu di dui porte nantu à u balconu . Se i mudelli classic anu una tavola pettine cume, in questa versione a porta oculta apertuete. Questu hè assai còmicu, perchè ùn avete micca bisognu à limparisce a cima di e cose o cudemi.

In più di sti mudelli, ci sò ancu calaille cù coutieri, armrestini è sustegnu.