Mark Zuckerberg pigliarà i so vicini pà a sicurezza di a so famiglia

Mark Zuckerberg, anche a publicità visitatibili è a pubblicazione frequenta di una photo cù una figliola nascita in a so retazione suciale, ùn sperienza micca una invasione di privacy. Per pruteggiri di i veci di curiusità, u bilcreddante voli demolisce l'edifizii più vicinu da a so casa, da a so pussibuli sò visibili com'è in u pale di a manu.

Permessu di demolition

L'autorità lucali di u paese Californiu di Palo Alto, induve si funziona u fundatore di Facebook, hà cullucatu à scuntre un omu di a famiglia influente è hà datu l'avanti per a distruzzioni di quattru edifici vicinu à a residenza di Mark.

Generale compensation

In ritornu, Zuckerberg prumetta à custruisce casi nove, facenu un pocu più bassu, chì prutege i so pussibuli di a tentazione per spiazioni in ellu è i so parenti. Siccomu i vicini ùn anu micca impurtante cambiamenti, pò assicurà chì anu ricivutu una compensazione sustinibili par l'inconvientenza.

Cumpigliemu, u rè di l'esfera IT hà compru una casa in Palo Alto in 2011 per $ 7 milioni. In 2013 hè stesu 30 milioni à cumprà case e casi di casi.

Leghje ancu

A strada, l'altru ghjornu, Mark è Priscilla Chan celebrà u quartu anniversariu di a festa, visitendu a musica musicale "Hamilton". Dopu à a coppiu, cù a troupe è i so cumpagni, avè arrangiatu una festa privata in u Club The Lambs.