Teaching reading to pre-school children

Hè megliu pensà à cumu insignà à un zitellu in prighjera per leghje assai prima di l'scola. In i scoli, com'è regula, ùn ci hè micca un accordu ghjovanu è ghjucatu à ogni studiente. Ma se u zitellu ùn si interessa micca, in generale pudete sparisce di tutta a caccia per amparà à leghje. Agree, un prugettu dilettante. Perchè, per ùn sughjurnà in l'avvene, furzò u zitellu per leghje almenu un libru, avemu suggeratu chì avete aduprà a vostra propia criatura iniziale di leghje.

Avemu scrittu pocu annantu à i metudi di nzignamentu dî zitelli in prighjera à leghje.

Metodologia di NA. Zaitseva (mètudi di leghje da imàgine)

Per esse ingaghjati in furmazione cù u zitellu nantu à stu sistema hè pussibile di principià di 2 anni, ma dipoi. materiale pedagogica in questa teknika - hè cubbi, pudete interessà cum'è un zitellu è ghjovimu. Chì ghjè u significatu di stu modu? U zitellu sappinganu assai più rapidamente quandu avete prisentatu cù infurmazioni in una forma di jocu. Perchè u Zaitsev hè stata cun l'idea di fà cubechi chì anu da esse in tene, culori, sonu (soni diffirenti sò uttene per a diversità di caratteri). Sembe - nunda di spéciale, ma sò questi diffirenzii trà cubbi cù e lettere chì aiutanu à u zitellu sienti a diferenza di tutti i sonnii, chì permettenu dispunibule infurmazione chì ùn hè micca necessariu in u mumentu di a durezza, glasnost, consonanza è cusì.

Metodologia da Maria Montessori

M. Montessori crede chì serà più faciule per insignà a presenza eserzente in preselugiu, se prima insignà à scrive. Di sicuru, tuttu passa in una forma di ghjocu è entretetta: u zitellu sutta l'alfabetu da u paper rough, i pittorescenu nantu à a semolina, scrive parechji stensilli brillanti, è prestu si scrivunu parole e parole suli.

U Métittu Glenn Doman

"Hè facilitu d'insignà à un zitellu à leghje in un annu ca in duie, è in dui hè più faciule ch'è in trè!" - queste sò i parolle di l'autore di sta tecnica, a basa di tutte di quale hè di prisentallu carte à u zitellu cù parolle spritti nantu à elli. Cù l'aiutu di a funzione fotografica di a nostra memoria, u zitellu ùn principia a distinguishà e carte da ellu, è più tardi per leghje. A strada, G. Doman parmettenu di utilizà un libru speciale per leghje à i zitelli in prelogu. In queste libri, u testu hè stata siparatamenti da u ritimu, è in a pagina ùn ci vole micca più di una frase.

Immediatamente dì chì questu hè u metu più longu per a leghja di a lettura, ma, cum'è i precedenti, travaglia bella.

Lighjendu per i Silabbale per i preestrieri

Sì i metudi di u cartulare di u cartulare micca cuncepitu, avà vi cunsigliamu un modu simplice è efficafanu di a leghja in leghje da i sillabelli di i pre-maistri.

  1. Cumminciamu à amparà e lettere. Dopu chì u zitellu li ricurdate è puderanu cumponisce e sti parole o parolle da i mo daveru o imetate, avemu seguitanu à a tappa next.
  2. Aprirexi per un mesi per 10-15 minuti di ghjornu, avemu leghje u zitellu un alfabetu, purtendu u so dittu o un puntero in lettere. Prestu hè pussibule di impegnà per carti è digià un dettu di u zitellu. Dopu tali preparazione, avviamu a furmazione stessu.
  3. Averemu a sillabba, è dopu avè dumandemu à l'"pupil" per ripetì. Ricurdativi, i zitelli ùn capìanu micca chì "M" è "A" ponenu à a sillabba "MA". I fiddini ricurdativi. U proverbiu hè correctu: "Ripetizione hè a mamma d'aprenu". Cusì ùn sia micca pariu, se u caprettu ùn pò micca dì micca a sillabba, ripetì.

Qualcinu a tecnica di leghje per i pre-maistri chì vo sceglite, ùn mai micca scurdate di u core. U zitellu deve interessa à apre a leghje. Eppo, per mantene l'interesse di u zitellu à aiutàte un assortimentu di venditi: cartelli brillanti, bucelli diverse, carte, magnetichi. U futuru di u zitellu, u livellu di l'educazione è u sviluppu spirituali in i vostri mani, u principale hè chì ùn mancà micca u momentu propiu.