Ghjornu di u ferrovanu

I prughjetti di u trasportu di u trasportu ferroviale è l'industria in u generale hè cilibrada in u primu dumenica d'aostu di l'annu. In u 2013, u ghjornu di u Ferruviarii in Russia, in quantu a Bulgaria è u Kirghizistan, se celebrà u 4 d'Agostu.

Storia

Per a prima volta, u ghjornu di u Ferruviaria, l'Imperiu Russu celebrà in u 1896 nantu à l'ordini di u prìncipi Mikhail Khilkov, chì in questu tempu hà guidatu u Ministeriu di Ferruviarii. Un novu festa tradiziunale era celebrata no solu in Russia, ma ancu in i paesi europei. In prima, a data hè attaccata à l'anniversariu di l'emperadoru Nicola II, chì hè cascatu u 6 di lugliu (u 25 di giugnu in u vechju stilu). Nicola II hè un fundatore ricunnisciutu di a industria ferroviale in l'Imperiu Rús. Hè stata cun ellu chì a strada di San Pietroburgo-Mosca hè apparevuta è a via ferita per u Tsarskoe Selo. Tradizionalmente, u ghjornu di u Ferruviaria hè stata celebrata in l'estazione di Pavlovsk, induve un cuncerta è cena si sò tenuti per altimadore. U centru di l'istituti russi lucali è lucali ùn anu micca travagliatu, è i servizii divinu sò stati in stazione principe. Questa festa era tenuta in alta stima finu à u 1917. E solu dopu quasi dui dicennii. Ghjiseppu Stalin hà decisu di novu di presentà stu vacanze naziunale in u calendariu. Accuminciau a cilibrarià u 30 di lugliu, cum'è in quellu ghjornu in u 1935 Stalin hà firmatu un decretu pertinenti. A vacanze fù chjamatu u ghjornu di u trasportu ferroviale di l'URSS. In u 1940, fù cunnisciutu in questu ghjornu chì i travagliadori di travagliu ferrovanu celebrari annu. A decisione di u Cunsigliu di i Commissarsu di u Populu Corsu di l'URSS indicava chì u ghjornu di l'Unionista di u ferrovatore u paese vi celebrarà u primu dumenica d'agostu di ogni annu. In l'anni vuci, u nomu finali era ancu stato - Day Railroader's Day.

U ghjornu di u ferrovanu in i paesi di l'ex URSS

Oghje questa festa in parechje post-soviet l 'annunzii annantu à u listessu ghjornu. Per esempiu, u ghjornu di u Ferruviaria in Bielorussia di u 1995 si celebra ancu u 1 di Agostu, anche u fattu chì in stu paese, a prima stazione hè stata aperta in dicembre 1862 in a cità di Grodno. Finu à u 1995, a festa ufficiale di u travagliu ferroviale travagliatu in u Novembre, perchè sta u stessu mese in u 1871 abriu a strada principali di Bielorussia, chì cunnessa Smolensk è Brest.

U primu domenicu di l'ultimu mese di u summu, celebre u ghjornu di u ferru ferrovia in Kazakhstan, Kyrgyzstan. In Letonia congratulates u so cumpagnie di u ferrovatore di u 5 d'Agostu, cum'è in u 1919 u ghjornu chì a strada statale hè stata ufficiale in u paese. Lituania celebra din holiday u 28 di Agostu, Estonia - u 21 di Agostu. Ma in Ucrânia, u ghjornu di u ferrovanu hè celebratu annantu à u 4 di nuvembre, quandu in u 1861 u primu trenu arrivò di Viena à l'istazzione ferroviaviu di Lviv.

U ghjornu di u ferrovanu today

Circa un miliuni di travagli di travaglià in e ferruviarii di Russia in oghje. Tutti questi impieghati di RZD sò impiegati in a JSC "RZD" sè stessu o in i so rami, filieri, divizoni strutturali. U sistema di trasportu di Russia hè inferituali à i Stati Uniti per a larga di i rotti operativi, è da a larga di e strade d'autore, u Federazione Russa hè u guvernu world inutile.

Se u vostru amicu struitu o amicu hà culligatu a so vita cù a via ferrovia, ùn si scurdate di fà preparà oghje per ellu in u ghjornu di u ferrovatore, chì diventerà un simbulu di a so impurtante è significativu travagliu. U donu ùn hà micca bisognu. Per esempiu, u ghjornu di u Ferruviaria di u 2012, ricordi cù i simboli appropritatu: manichi, quaderni, cunti cù emblemi RZhD è i libri nantu à u sviluppu di u sistema di trasportu in u paese eranu un rigalu specie in modu populari.