Uva "Originale"

I raccoli sò un cultu di vinu bonu, a cultivazione di quale si justificeghja sia. Un minimu di sforzu è in a tavula finu à a fini di u tardori sò state presente frutta fresca è sana. Una di e varietà di varietà più populari per i giardinari hè a uva «Originale», chì si distingue cù e bunches bundesinati è i bachi di grande dimensione di forma alargata.

Prima Description

U sbagliu di a uva "Originale" cumentu cù u fattu chì a variità chjaru hè assai resistente à fatturi ambientali. U ripprisu ripensà u mediu di 130-150 ghjorni. "Originale" hè stata fatta da u cruciamentu da i vignaghjoli di variità "Damascus Rose" è "Dante di Saint-Valle". U raccoglieri puderanu di pesu à 900 grammi. Sò assai densi, un pochi chjappi, anu una forma cònica. In quantu à e raghji stessi, ponu esse grandi (cinque grammi) è assai grande (finu à sette grammi). A so forma vi permette a pianta per esse aduprata per i puritori decoratori. U gustu di e boglio ùn hè micca troppu riccu, a pelle hè grossa, ma a pulpa hè una cunsistenza unica liquida.

U tipi di uvaghja più preziosi "Orienti" sò "Origani Rumeni", "Bianco Originale" è "Nagliu Originale". A strada, a varietà di uva "Ughjettu uriginale" hè spessu cunfusa cù a variità "Memoria di Negrul" . Per di distinguishte hè simplicità. Ughjetti di "Memoria di Negrul" sò sparghje, exuberanti, è in u "Original Black" anu una forma cònica.

A varietà hè carattarizata da una resistenza medie à u fretu è altu à una fil·loxera. Hè ricumandatu per cultivà u "Originale" in una furmagliu putenti, chì hà una stallata di legno vechju. Se parlemu di e difetti di a varietà, u più impurtante hè a so transportabbilità bassa. U fattu hè chì i boli sò attaccati à u pedunculiu perchè débilmente. Ma a vendita si mantenenu bè. Se create e cundizioni adattati in a cantina o cantina, finu à u frivaru pò diventate freschi freschi. Un altru inconveniente hè l'abbundanza di a cugliera di u figliolu, chì reducesezza di comercializazioni. Ma se vi vulete sguassà e inflorescenza in u vostru figliastru, pudete reducià.

Peculiarità di u crescente

Cultivate a varietà specitata di uva cù tagliati . Se e piantini sò cultivati ​​in tazzi di turf, dopu in dui o trè anni dopu da u so atteru nantu à a terra aperta, riceverete a prima verra. Quandu u meditatu nantu à u situ in a scola, i manchilli pudaremu sultantu solu per u terzu annu. Sposite à a distanza di 55-60 centimetri di l'altru. Oghje necessariu (in tempi calchi trè volte à settimana). Hè ricumandemu d'urganizà un sistema di drenagiu prima di cultivà e piante. Questu impedisce l'aparicio di rot rot. A resistenza di sta varietà à i malatii hè abbastanza altu, ma u processu supplementu hè necessariu di u pruduce. Per questu scopu, sò drogherie drogues cum'è Comfidor è Scor. Per aghjà l'efficienza di u trattamentu, u spray jet hè stata diretta à a parte inferior di e foglie. U trattamentu si deve esse realizatu à a sera o nantu alba per evitari l'apparizione di credenze nantu à e foglie.

In quantu à l'inverndu, a so varietà di u racontu "Originale" hè ben tolerata. À l'azardu à 10 gradi, refuggiu addoppu ùn hè micca necessariu. In regioni induve a cima di a temperatura sottu à stu nivellu in inviu, hè necessariu di preparà a cultura per invierte. Per questu, a vigna hè inclucata à a terra è presa da i cazzi. Sì i ghjiorri sò forti (sottu u 24 gradu Celsius), avete deve coperlle i pianti cun u lapnik, foglie eranu è film.

Comu pudete vede, crescente è cura di i raghji "Originari" ùn hè micca assai diffirenti di cultivà uva di altre variità. U regnu puntuale, podi pruning, eliminazione d'inflorescenza seca è u trasfurmazioni di e pesti hè una guarantzia di una cose perfetta.