Eserciti per l'articulazione spalla

Tutti i ghjorni, a cullabura spallezione pigghia un pianu di travagliu, chì spessu prende à feriti è parechje malatie. Hè per quessa perchè parechje urientale chì sviluppanu modu regula. Ci hè un esercitu specialu per a cullabura spallee, chì pudete migliurà a so mobiltà, sguassate di u dolore, è affruntate cù altre prublemi assistenti. Hè impurtante di sceglie a combinazione beni per a terapia di eserciziu per piglià u risultatu è reduvi u risicu di cunsiquenzi negattivi.

Cumplessu di l'esercizii per a ghjuvata

Fate cù regularmente. Hè impurtante ùn mancanu movimenti brutta, preferenu furmazione lenta.

Einzezziu per rinfurzà l'articulu per u spalla:

  1. Pute u pede nantu à a larghezza di i vostri spalle, è guardate e vostre mani sottu. Ansuziunate, suscendu i spaddi, è in asprazione, salda.
  2. Fate i movimenti roccitagneri cù e so spalle primariu à unu, è in seguita à l'altra banda. Fate turni alterne cù i vostri spalle.
  3. Pigliate e to mani è realizà i muvimenti di rotazione, chì facianu torce in u corpu. Fate in dui strade.
  4. Squeeze u cepu à u pugnu è cumprà movimenti rotanti in a prima alta veloce, è da l'altra banda. Dopu fattu rotazioni cù e mani.
  5. Questu esercitu hè bonu per l' arthrose di a cumpagnia di spalla è per a so eseguzione, e mani sò chjosi in u lock, è piglià un passu à a parti, girannusi u corpu è stendu u so mani, strufinate quì sottu a volta, cusì stendu u pettu. Dopu quessa, stighjate à u puntu di fine è eseguisce u muvimentu.
  6. Aggiungereghja i to mani in u lock darrere a to back è a rinfriscà è in asprazione, è lampate in l'exhalazione. Avete micca a cura di u male. Aghjunghjite e mani u chjappà a pusizione.
  7. Per l'avvene dopu per u dulore in l'articuli ombrelli, lasciate e mani darrere u so back in u lock u primu à pugna, pulling the coccyx à u parallelu cù u pianu. E ligne si tratanu da cuddà in i ghjinochji. Fate a pente, nantu à l'exhalazione, rinvià i ghjinochje è a punta di i vostri mani à u pianu. À u puntu di fine, realizanu movimenti mossi. Firmate è rilassate, chì permettenu a spicca di l'articulu per stende.
  8. Stand nantu à i ghjinochji, è poi, fate i vostri buttiglii nantu à i vostri sturnelli. Una mani hè purtata sottu à u ritornu à l'altru, è u sicondu per attraversu u fondu è aghjunte à u lock. Dopu quì, movime i mani à l'altru viaghju, etc.
  9. Scambià e vostre mani in u lock da a listessa pusizzioni, prupone l'intricamentu ondulatu.
  10. Essendu in a listessa pusizzioni, pruvate à cunnette e mani cullighjata da a spalle, alloghju a spalla.
  11. Dopu questu, ripetitu l'ochju, novu undimu tentativu.
  12. Pòcchia nantu à l'abdomen è allargheghja u so bracciu da mancu à u partitu per chì u palma hè allinatu cù l'articulazione spalla. Turnu u corpu è si praticheghja in u latu uppettu, per doblegà a perna ghjusta è a pusendu dopu à a manca. Hè impurtante chì senti una bona pianta. Stàteci in questu postu per un tempu, senza scurdà di respira. Se permettenu l'occasione di trasfirì, aghjunghjule à l'altra piera, pigliate a pelvis una volta ligeramente. In fine, pruvate cù a to manu diritta per aghjunghje à u lock in a manca. Repetite tutte e l'altra parte.
  13. Posa à u pianu è fate i vostri ghjinochji. Ritorna nantu à a dorsione di e palmi in i banchaghji è in u lugnu. Embrace i vostri minchi cù i vostri ghjinochji è i purtemu à u centru.