U milionariu ucrainu dette u so avvucatu avant cun Kim Kardashian

Ricorsu, una di e leoni seculari più populari Kim Kardashian è u so maritu vindutu a casa per quasi dui docghje milioni di dazzi. L'abitazione d'Elite in Bel Air fù compru da Marina Acton, chì cunsidereghja cumprà una accultura profitosa. In casu, l'aligria di u cuncettu perfetta era mutuale è e zitelli anu decisu di celebrà l'avvenimentu in u restu, à a sera da quali eranu supravviventi da curiosa paparazzi. Kim è Marina hà vede cuntenti è scambià amici e boni amici in parting.

A compra inspiratori

Un pocu prima, in a so entrevista, Marina Acton hà dettu chì era cumprà una beni immubiliate, nò micca per l'statu stella da i so anziani propietari, ma perchè ella hà cunsideratu sta casa assai piacevuli è hà sperendu chì l'inspirà a so creatività.

Ricurdamu chì Acton si cunsidereghja cum'è un filantropu è un cantanti di u principiu, cum'è a moglia di Brian Acton, coproprietore di WhatsApp, vende à u Facebook trè anni fà per 22 milioni di dolar. U sposu di Marina hè unu di i più ricchi in a versione di u Forbes. Hà cuminciatu a so furtuna nantu à i tratti prufessiunali in l'esfera di l'tecnulugia alta.

Quale hè ella, Marina Acton?

Da a infurmazione pubblica chì hè cunnisciutu chì Marina era natu in Ucraina, graduatu da l'Università Statica di u Tax Service, hà travagliatu in casa in a squadra di l'Attorney General.

Leghje ancu

Dopu avviatu à i Stati Uniti, hè stata una spicializadora d'aiutu cù i cumpagni straneri è direttore di u dipartimentu di relazioni internaziunali in una di e più grande impresi in Washington, dopu à passà una stasera in u Corte Federale di a capitale americana.