Emilie Clark hà datu una entrevista franca à Rolling Stone nantu à u so travagliu in "U ghjocu di tronu"

Uni pochi ghjorni dopu, a 7a stagione di l'epica "U ghjocu di tronu" principia. Hè per quessa ora in a premsa di ogni ora è dopu ci sò entrevista per i attori chì ghjuculavanu i caratteri principale di sta film. Un tali cunvegazione era una cunversione trà Emilia Clark è un ghjurnalista di Rolling Stone, in u quale hà descrizzione di u so travagliu in sta filmi televisiva legendaria.

Emilia Clarke

Uni pochi parolle nantu à a scelta u maritu è ​​u so caratteru

In questa famosa cinta d'Emilia, hè stata a furtuna di ghjucà à Deeneris Targarien. In a prima stagione, u scanu u cuniètu era l'attore Jason Momoa, chì hà ricivutu un carattere chjamatu Khal Drogo. Clark avia cunnisciutu quale era Momoa, ma ellu ùn hà mai scuntutu. Eccu cumu l'actressi rimette à a so cunniscenza:

"Cumu ricurdatu, ghjè accadutu in u lobby. Iu andu intesu un scrusciu per daveru: "Eghjè, dìssenu chì site a mo mòglia!". Inviu un pocu è hà vistu un gran omu gufu. Prima ùn aghju micca capitu à quellu chì era, ma doppu un pocu siconda u mo core mi persequiteghja di risponde. Dopu questu, mi pigliò, è mi purtaru in un locu. Hè faciu a so facilidad chì mi hà cumparatu cù u ballu. Hè in questu mumentu chì una spiega spiega hà trà noi.
Jason Momoa è Emilia Clark

Dopu questu, Clarke hà dettu qualchì parolle da cumu hà travagliatu in u "Game of Thrones": "

"Sè sicuru chì sta maraviglia a filetta avarà assai sequenzi è precu, ma a mo heroina parechje in a 8a stagione per l'ultima volta. In generale, u travagliu di sta film hè per mè più cà un rolu. Per mè, questu hè un certu episodiu in a me vita, chì m'hà causatu assai emozioni diffirenti. Iu crisciutu è migliu cum'è una attrìciva, cù u "Game of Thrones". À u principiu, aghju terribbili paura ch'elli ùn puderebbenu scambià. Ogni vota u direttore hà dettu "affa siccà è cuminciate", paria ancu chì mi dumandonu di rimettà a parrucca è dicen: "Sò libre". Certu, cù u passatu di u tempu questa suffragette hè stata passata, ma l'altru hè stata apparsu chì, in fine, u travagliu nantu à stu prughjettu finisci. Ora sò in u puntu finale è sognu mi capisce chì l'imagine di Daenerys Targaryen ùn pruvate micca.
Emilia Clark cum'è Deeneris Targarien
Leghje ancu

16 di lugliu - premiere di staghjoni 7

A primu seriu di a Season 7 di i "Games of Thrones" serà sparata u 16 di lugliu. U spettaculu si ferà nantu à u canali TV HBO, è dui ghjorni dopu, a stessa seria serà veduta in cinimugemi. Inoltre, vi vale avertitu chì, l'ultima, a 8a stagione, i televidenti puderanu cumenciu di vede u 23 d'aprile di u 2018. U spartage hè già ghjucatu, è avà sò stati trattati è editati. L'audienzia interessa à sapè, allura u budgetu di l'ultima temporada supira tutte e chjaru, è a trama hè a più grande. In u cast, pudete vedà Lena Hidi, Emilia Clark, Peter Dinklage, Keith Harington è assai altri.

Macy Williams, Sophie Turner, Emilia Clark, Keith Harrington