Penelope Cruz hà datu una entrevista franca cun Net-a-Porter

L'attrenda di Hollywood era in u focu dopu à filmà in a scandalous series "Storia americana di crimini" in u rolu di Donatella Versace, sicondu Penelope Cruz, era difficiule per ghjocà una persona reale è per missu a storia di l'assassiniu di u miticu artighjanu. I periodisti di a publicazione Net-a-Porter anu interessatu à l'opira di l'attrìlla nantu à l'evuluzione in Hollywood, u flussu di accusatori in assetu, è ancu cumu cumanda l'idea di l'ugwalanza di genre à i so figlioli.

About motion #MeToo

L'entrevista cù Penelope Cruz hà realizatu in un format di question-answer, l'attrìzia succinctly è contesta à i ghjurnalisti, chì mostravenu un postu specificu è regulatu. L'attrice hà dettu nantu à u tema di u muvimentu è di l'attività di u muzione #MeToo de seguente:

"Inputu iniziatu u muvimentu per parechje motivi, cumpresi i pratiche personali. Avemu bisognu di cambià e reguli di u ghjocu per a donna è creanu cundizioni per a ugualità di u genulu in Hollywood ".
L'attore imbues the principles of gender equality in i zitelli

Questa educazione di ghjuvantù

L'attrìzia hè cunsistenti in a so decisione di cuntribuisce à u muvimentu feminista è crede chì u travagliu deve esse accadutu da a so zitiddina:

"Avvicinassi serè l'educazione di i mo figlioli è crede chì i principii di l'equitativu avè bisognu à esse stallati. Hè assai impurtanti per selezziunate cunti è i stori di vita chì vi inspiraranu è fà crede in sè stessu. Aghju spessu si ricoglie e trucelli è abitudine per parechje contatti di fichi, aghju alteratu in modu, cambiassi una curretta o a fine. Per esempiu, in "Cinderella" è "Sleeping Beauty" sò parechje manifestazioni di machismo chi disgrazia assai. Dopu tuttu, affetta a creazione di una figura di u mondu è a ragazza pensa chì l'opinione di l'omu in u primu postu hè inacceptable! In a mo storia per a mo figliola, a fini ùn pare pare micca in un cunti tradiziunale. In a pruposta di casu cù u prìncipe, a zitella responde ch'ellu ùn vulia micca esse princesa è prumessa cù u matrimoniu, ma sò di sognu di divintà astronauta o un chef.
L'attrenda soporta u muvimentu #MeToo

U rolu di Donatella Versace

Secondu à Penelope Cruz, hè stata sorpresa da a pruposta di u produttur Ryan Murphy per ghjucà à Donatella Versace in a "Storia americana di crimini": "

"Par dì chì m'era surprised hè di dì nunda. Quandu era scandalizatu da una offere. Aghju longu di colombra cù ellu è aghju intruduce a intuizioni di u produtore, ma ci era assai dubbitu in mè. Prima di piglià una decisione finali, aghju chjamatu Donatella è li dumandò a so opere nantu à u prublemu vicinu ".

A conversazione cù Donatella Versace pirmetta l'attrìggica per fà una decisione finali in favori di filmi:

"Aghju cunfidatu à Donatelle chì mi sentu una grande rispunsabilità è mi scantu di ghjucà un omu à quali trattu cù rigore profundo. Rispunniu serenità à a nutizia è mi susteneia. Pensu chì hà sappiutu chì per mè ùn sò micca solu un prughjettu di cinematograficu è fate tuttu pà fà a dinunità di dignità è verità. I so parolle m'hà datu l'oppurtunità di crede in mè.
Leghje ancu

Cruz hà accertatu chì ci era difficultà duranti a filmi è in u travagliu nantu à l'imaghjini:

"Vuliu a verità verità è intratteniu di acchiaru a l'imaghja di Donatella Versace finu à quì pussibule. Ùn vulia micca creatu un rolu di caricatura. Per a natura, a mo voce hè più altu ch'ella hè ella, cusì mi tocca à travaglià cù u phoniatristu per parechji mesi è vede l'intervista. Vuliu chì u visoru in a film per ùn ùn vede, ma Donatella!