Némesi - crescente di i graneddi

Oghje, parleremu di a pianta di u Nemesi, largamente canusciuta trà i ghjardinari. Questu esotoi immubatante hà purtatu da l'aria Sudafrica, induve hè crisciuta in quantità grande. In i nostri cundizioni climatichi, sta fugliu pò essa cultivatu in casa in e corsi, o nantu à a trama cum'è una pianta annuali. In questu materiale, avemu toccu in questi tematichi cum'è l'scelta di a varietà di u Nemesi, u so cultivo di i zitelli, è ancu acquistà acquistendu cù informazione generale nantu à sta pianta.

Infurmazioni ghjugna

Sicondu a varietà scelta, i vucali di a pianta pò andà à una altura di 15-20 à 55-60 centimitri. U ziziu di a pianta hè tutta entralizzate cù fogliosità oblonga verde, chì dà una figura decorativa. A più grande dumanda di una fiore, Nemesi, hà purtatu à a ripruduzzione è cultivazioni di parechji novi varii hibridi chì sò più resistenti à e caratteristiche di u clima. Cusì, in particulare, un tipu di nematodi perti di caprettu parechje, chì hè cultivatu nantu à i parcorsi personali com una pianta annuali. Per questu sta fugliale per piacevi cun abundante fioritura, hè assai impurtante di seguità certu regule. U tarritoriu deve esse liberu di cal, deve esse liberu di fà fà passà l'umidità per una grande prufundità, è u postu sceltu per a simmu di u Nemesi avissiru duce bè luminatu durante u ghjornu. Questa pianta perfetta à tollerà u caldu è a sequenza, ma per vede l'averebbi in u biancu in tutta a so gloria, regnu saria d'esse abbundante è frequenti. Per a priservà a colorazione originale, chì hè caratteristica di a pianta madre, devendrà esse spulatu da e tingdi. Se cullate e sementi è a pianta in u prossimu annu, a culore è l'apparizione di i pianti sò diffirenti significati.

Variità di Nemesi

Dopu avemu riunitu avete acquaghjule cù i tips per a cura di u Nemesi, puderanu andà à l'scelta di variità di piantazioni. Avemu cumincià cù a varietà cumuni di a pianta - nemesi, caprettu. A pianta adulti righjunghjenu una altezza di 35-40 centimetri, i inflorescenza pussanu un diametru di 2.5 centimetri. Sposta da i vostri preferenze, pudete elettu plantsu cù inflorescenu rozi, giallo, aranciu o rosa. Questa varietà hè più apprupriata per i nostri caratteri climatichi.

A prublema quì in l'accessibilità è a pupulazione ùn hè micca cusmeticu. Questa varietà ferma cumuni cù l'anche di scritte, cumpresa a paleta di culore di inflorescenza, a diffirenza hè solu in u crescitu di e culti. A pianta adulta di Nemesi multi-culore crisci solu à 25 centimetri.

U Nemesi hè azuru - hè un altru rappresentante di sta spezia. E so fiori sò qualchi ligne (1.5 centimetri di diametru), in altizza a pianta alcuna 40 centimetri. A so peculiarità hè chì quandu l'inflorescenza ripens, u zanca sottu u so pisu tende à a terra cun un arc.

In più di sti variità, ci sò assai più hibridi, ma ùn hè micca pussibule di pruduce cù sere.

Cultivo da e caprini

U Cultivazione di Nemesi da e zitelli ùn averebanu micca difficultà, perchè a cura di sta pianta. U tempu più favorevule per questu hè u piriudu da a fine di farraghju à a fine di marzu. Per seeding, avemu bisognu di una misura di u mutazione di u travagliu di u giardinu cù a rina è l'humus. Hè à esse liberate è ligeramenti apicultatu. I Stagiu deve esse pianificatu in parechji pezzi in un locu, per appruntà più di più di 5 millimetri ùn hè micca necessariu. Germinate l'esposi à una fonte constante di lumine scattera à una temperatura di 20-22 gradi. Dopu l'apparizione di a terza pallida di u foglie attuale sò stati posti à vetru separati in una mezana afflica similar. Dopu questu, deve esse trasfurmati à un locu perpetu, perchè u prossimu transplantu senza una buccia di zucca hè improbabile di surviglià. Cupi deve esse situatu à una distanza di 15 centimetri di l'altru.

Se u postu sceltu per u piantaggiu sarà assulanatu, è ùn sarete micca bassu cun regnu, avete prestu prestu in cuntattu cù a fiamma fiuritura di mezemeia nantu à u situ.