Zornstein


Zornstein hè unu di i casteddi chechi medievali. Una volta hà scantatu i nemici cù l'inaccessibilità, u putere è l'air formidable. Oghje, pruvucà interessu senza precedente trà i turisti. I muraghjani sopravvivate un oppurtunità ancu à l'uninitiated imaginate quale hè stu casteddu duranti u so apughjatu.

Descrizzione

E ruini di l'anticu casteddu sò in u suduvestu di a Repubblica Ceca , vicinu à a fruntiera austriaca. Zornstein fù custruitu in u seculu XIV. U locu per a so erecció fù sceltu più di questu successu - una culletta alta vicinu à u fiumu Dyji. U primu assediu di u casteddu hà fattu a fine di u XV sèculu. Li difendenti cuntinuaru a difesa di 10 mesi, avè scandalizate centosi d'attacche. Quandu i municioni passò, i soldati foru custrittu di rende. Cusì Zornshtein hè divintata propiu di u cumandante Jindrich of Kreik.

U secunna è l'ultimu assediu successu in 1542. I turchi assaltavanu a furtizza. Hè fiascatu à captivà u casteddu, ma questu ùn salvà micca da a distruzzione. Dopu à a secunna mità di u XVI sèculu, hà cuminciatu à voce è digià in 1612, riceve u statu di un abandunatu.

Chì ghjè interessante nantu à u castellu?

Prima di tuttu, Zornstein attrae l'attenzione cù l'architettura. Sti boni sò ancu capaci di transmittà a grandezza di l'stile gita chì era custruitu. Inoltre, sò assai affidati chì parevanu comu si sò pronti per rimpressate l'attacchi di i nemichi.

U territoriu di u casteddu hè apertu à u visitatori. A longu di u muru di a fortaleza hè stata una spedizione di lignu, chì si pò accade in qualche parte di u casteddu. Un passaghju per l'attrachju è a Torre di Zornstein pò piglià di 2 à 5 ore. Dopu avè saturatu cù a biddizza di u casteddu, i turisti si entri in la captiveta di i paisaghji chì u circonu. Nantu à trè parti, a furtizza siccagna à u fiumu, è ellu si corona una muntagna cubierta da u densu foglie.

Legends

U castellu medievale ùn saria micca cusì attrattivu si ùn era micca accumpagnatu da leggimi interessanti. U più famoso di elli pò esse intesu in diverse interpretazioni di i residenti lucali, ma e versioni più cumuni sò:

  1. Treasures of Zornstein Castle. Durante u primu assediu di u casteddu, l'abitanti di a furtizza decidenu amparà tutti i valori disponibili. In un grande saccu vinìanu cullati ghjuvelli, soldi è lingulamentu. U fustu hè stata sceltu com'è cache. Solu quelli chì anu survivatu l'assediu capiscenu quì. Unu di elli, dopu à parechji anni, still tirau u tesoru fora di u pozzu, ma scurdaru senza rinu in a strada di casa.
  2. U ghost of the wife of Ginek. Sicondu a legenda, u casteddu hà sappiutu ch'ellu si cunfiziu quandu i difettori sò sbagliati chì l'inimitu s'hè retrocedutu è apertu e porte per celebrà a victoria. À questu tempu, e truppe avianu attaccatu. Durante a lotta, Ginek Lichtenburg, u patrone di u casteddu, hè statu uccisu. A so moglia hà vistu sta terribili vista, è si stete nantu à u muru di a fortaleza, è immediatament si suvietse à pricà. Ci hè dettu chì, da tandu u so ghostu in un veli biancu sò spessu si listeghja in u muru è si trova.

Cumu ghjunghje?

Hè facilitu per arrivare à Zornshtein, chì ci hè un autobus pè a rotta No. 830 "Bitov, hrad Cornstejn" vicinu. Se vulete acquistà à a furtizza in un caru pagatu , pudete seguitu a via 40813. A strada passa per i dui ponti chì purtanu à a penisula cù un pappu, perchè pudete sceglie un di elli.