Cipro, Polis - atracciones

A pulitica si trova quaranta chilomitri da Pafu . Uni pochi anni fà, i residi lucali si cuntinuaru l'appoggiu di l'autorità è hà principiatu à sviluppà un affari turisticu in Polis, ma anchi questu, ùn hà micca diventatu un destinazione di u resort. Forsi, quandu a cità ùn hè micca situata nantu à a costa di u mari, ma più di un kilomètresu da ellu. Malgradu, Polis hè intaglio di maraviglii incantevuli, cusì attrae turistere chì vulianu scherzu in l'istoria è diventanu a natura pittoresca.

Bagni di Afrodite

A vista più famosa di Polis hè a Baths of Afrodite . Hè un nomu incantevuli fù datu à una mità roccia, situata à a basa di a roccia. L'acqua chì hè scritta grazzi à i surgenti è i chjavi, cusì ci hè una stanzu bè è, per esempiu, friddu. In ogni casu, l'acqua di u Kupalne hè sempre sopra à u ghjinochju. Questu hè abbastanza à prufittà di l'acqua pura è ùn esse in tempu di freeze.

À qualsiasi attrazioni, i bagni di Afrodite hè accumpagnatu da una legenda chì dice chì a dea di l'amore hà travagliatu in a fonte in modu regularmente, affannatu a so bellezza è a ghjuventù. Una volta, duranti i prucessi, Afrodite viditanu Adonis, chì era attentatu da a so bellezza è i so sentimenti sò ricunnisciuti, Afrodite era ancu ammirata da u ghjovanu beddu. A Deusa di l'Amore è u so amanti passanu assai tempu in Kupala.

Questa storia romantica attrae assai turistere, spiciarmenti a femmina, chì certamenti ùn vulete scherzu in l'acqui magichi è acquistenu almenu una parte di a bellezza di a dea di l'amore.

U paesi di Latchi

Un altru locu incantevule in Polis hè a badia di pesca di Latchi . Hè chjucu di cafbi è ristoranti, chì hè a tavola Porto Latchi. Hè un veru attrazioni di a baia. Questu hè un locu grandellu induve pudete piacè di i piatti grechi è sopra principalmente da mare. Avemu cunsigliatu per vultà in Latchi in i primi dui mesi di u vaghjimu, da u calore ghjornu è u clima si fate più suave. À questu tempu, i vuviani intrendu ingaghjati in a pesca, in ogni locu solu pezzu frescu. Ma in Porto Latchi hà sempre frescu di mare, cusì dopu à visita a Polis in qualchì altru tempu di l'annu, assicuratevi di visità a tavernera. Inoltre, sirvigghia à e pranzi di l'autore è i fogghi, chì truvate micca solu quì, perchè ùn vi maravigghiate chì i guardii vinite quì da e cità vicini.

Un grandore postu per un pezzu hè Nicandros Fish Tavern e Steakhouse. A menu prupone pratica da a cucina meditarranea, europea, greca, internana è vegetariana. Inoltre sò boni carni e boli di pisci. Hè ancu attraente chì assai platti sò disposti nantu à a parrilla. Chì puderia esse megliu da un pianu coccu nantu à u carbonu chì hè serve in una tavernu da u mare?

Quandu u zappancu era impurtatu da u bulu, ma un ghjornu l'amministrazioni lucali impediscenu una lege chì pruibisce a deforestazione è a cummerciu di ricusate, è parechji magazini, micca menu di 100 anni, eranu trasformate in restaurants, tavernes et cafés. Per quessa, a locu per elli sò assai simili à l'altri, sò distinti solu da l'internu è di e terrazze.

Chiesa di Agios Andronikos

A chjesa hè stata custruita in u XVIe seculu, in quellu tempu in Cipru, i Venetiani rignenu, affinchì l'architettura di a chiesa porta elementi di l'architettura tradiziunale di l'era veneciana. A chiesa divinni famosu in u mondu, quandu freschi unichi eranu attruvati durante a ristaurazione. Tuttu stu tempu si eranu cuprivati ​​di l'asbestu, è s'ammuccianu da l'ochji di i parrocchili.

Dopu à u 1571 l'isula avia guvernata da l'ottumani, cusì i grechi abbicinèghjanu cù ciò chì puderia nurture u Cristianu, è i fresche custate sò a creazione di e mani di i pittori cristiani. Grazie à una storia ricca di a chiesa di Agios Andronikos , u tempiu hè a cartula di visita di Polis.

Akamas National Park

Pudete divertevi a natura pristina in Akamas Park . Hè ancu accumpagnatu da una legenda chì Akamas, u figliolu di Teseu, stallatu nantu à una penisula vicinu à a Polis moderna, hà custruitu una grande cità. Grazzi à l'Akamas, a penisula sarà ricca in a flora più bella, chì attrae l'omi antichi. I maestranziu è populàvanu. Dopu una serie di scavi nantu à a penisula, i stòrici cunfidendu dichjaronu chì i grechi, i Rumani è Bizantiniani stàvanu quì.

A data, u Paese Nazionale Akamas attrae assai turistere, chì si sò attinuti da l'abbundanza di i pianti miricani, alcuni di quali sò listessi in u Red Book. Ancu à u territoriu sò parechje casamenti antichi chì sò difficiuli di vede in altrò, è fragments di platti ceramichi. U parcu hè abbitatu di l'animali è di l'avutri interessanti ind'è l'induve a turrete "Caretta-Caretta", moufflons è griffins di Vulter.

I Ciprioti idolizzanu u Parcu Naziunale è ancu creatu gruppi di vuluntarii nantu à una basa volontaria, chì curanu a flora è a fauna. Per esempiu, ci hè una spiaghja in u parcu, un ghjornu annu u creeps fughje per pudè oghje nantu à a sabbia, è vuluntariate seguitanu a cuglieria, pochè cullate i ova è i mandi à l'incubatura lucale. In questu modu, aiutanu à preservà spezie rari di rèttili.

Museu archeologicu di Polis

A storia sana di Polis hè culligata in u museu archeològicu di a cità. Hè statu apertu in u 1998 è da tandu ùn hà micca chjusu per una ora, postu chì travaglia vicinu à u rolu. I Ciprioti chjamanu u Museo Marion-Arsinoe è questu hè u sicondu nome, sottu quellu chì hè cunnisciutu in tuttu u mondu. U custruzzioni di u museu hè abbastanza tradiziunale, cunzistenti di duie piazzi. Ammaninni l'exposizi più impurtanti di i tempi neulitichi à u Medievu.