Circo Festival in Monte Carlo


Annumente in Monte Carlo, u Festival Internaziunali di Circà Artu hè tenutu - l'avvenimentu più longudu, in custante, in Monaco . Stu spettaculu dilettante si trova un veru udienzu di tutta u mondu. Tutti quelli chì l'visita, resta sottu una impressione dolce è riceve una tempesta di emozioni incredibili.

Un pocu di storia

U Prìncipe di Mònaco Renier III era un grand admirateur di l'arte circus è per quessa, in u 1974, fundò u Circus Festival in Montecchi Carlo. Questu avvene hè diventatu u più pristigiosu in u mondu è insurbatu in a so industria. U prublema principali di u festivale hè u "Clown D'oru", ci sò altre prublemi in altri genere. Per parechji anni, u premiatu hè stata premiata à i più famusi artisti circus: Anatoly Zalevsky, Alexis Grus, a famiglia di Caselli. Oghje a rispunsabilità per un grandisimu avvene hè sopratu da a Principessa di Monacu - Stefania. U vicepresidentu di u festivale hè Url Pearce, è u tribunale compone di i più famusi figuri di u circu. Quale hè chì riceve u premiu, è l'audienza chì assistenu à l'avvenimentu decide.

Prughjezzione di u festival

Malgradu u fattu chì u nomu di u cuncorsu di artisti di u circinu mostra Monte Carlo , hè annunziatu annantu à u palcuscenicu di u Circus-Chapiteau Fontvieille . A festa dura durata deci. Quelli chì vanu à visitate stu successu, avemu da cunsigliu per cumprà u bigliettu per almenu sei mesi, perchè sempre tenenu una grande lotta di eccitazione. U Circuariu in Monte Carlo sempre impresiona i so televidenti. U manifestazione cumprendi acrobatie, pagliacci, maghi, forti è artisti di altri ghjurnali di circus chì anu venutu da i rinculi remoti di u mondu (Russia, Pulonia, Ucraina, Chine, etc.). Ogni participatore di a festa prublema tremendi tremendi chì dà l'admirazione à i zitelli è adulti. Hè facilitu di ghjunghje u circu cù u trasportu pùblicu (bus numero 5) o per allughjà un caru .