Zagabria, Croazia

A capitale di Croazia - Zagabria hè quasi a storia di mila anni, è assai di l'antichi edificazioni urbani è i monumenti culturali anu subbitu à questu ghjornu. Tuttu chiddu chì passava à visità Zagabria, nota un ambienti spéciale di cordialità è cunsulazione, rignendu in a cità.

A voir à Zagabria?

Rest in Zagabria implica a visitazione parchi, musei, catedrali. A lista di attraversu di Zagabre hè accussì estensiva chì hà da impresione ancu u turistu sofisticatu.


A catedrale

A catedrale in Zagabria hà un nome pocu cumuni - l'Assunzioni di a Virgine Maria è i sante Stepan è Vladislav. Per parechji seculi di a storia (è a custruzione di a catedrale principia in u seculu XI), a custruzzioni hà surviviu assai: a distruzzioni cum'è u risultatu di l'incursione di l'esercitu Tatar-Mongolian, u terramotu. U marcus architettonicu, ancu siddu pòtti parechji funziunalità di Gotico, ma hè micca custruitu in sicondu i canoni di stile. In particulare, à u cuntrariu di altri edificazioni gòticu chì anu una struttura cintrali, in a catedrale di Zagabre in u centru sò duie dumande cù 105 metri d'altura. L'internu di l'edifiziu hè in una dicurazioni cù sculture finti è oru chjappu nantu à questu. L'òrganu di cattidrali hè cunzidiratu unu di i migliori in i paesi europei. L'internu di a cattedrale impressiona cù a so bughjura pompa: articoli carvuti pescatori, numeros fresques è vitrati macchiati, iconostasi fatti di pietre semipreziosi. A proximità di a catedrale hè u Palazzu di l'Arciscaminu, custruitu in i più belli tradizzioni di u Baroccu.

San Marco

Malgradu à u so diminuitu, a ghjesgia di San Marcu attrae l'attinzioni cù u so designu pocu pupulari è u disignu luminoso. A tile di culore culurante custituisci l'emblema di Zagabria è u signu simbulisendu l'unità di Croazia, Dalmatia è Slavonia. In i nicchie in l'edifiziu vinni creatu una cumpusizioni di 15 sculture, cumpresa a Vèrgine Maria cù u zitellu Ghjesù, Joseph è i 12 apòstuli. Freschi nantu à i muri di a chiesa representate rappresentanti di a dinastia monarchica di Croazia.

Museo di Arte Moderna

U museu, creatu à a fine di u seculu passatu, urganizeghja esibizzioni tematichi è avvenimenti ligati à a pintura è l'arte folkloristica cuntempteali.

U Museu di Broken Hearts

In l'ùnicu museu exhibitu cresciute cù l'amore è a pèrdita rettitùtatu di i carchi. A cullizzioni di u museu hè fatta di articuli mandati da e persone chì anu avutu un disillunziatu di l'amori, è cumprendi una mostra, da carte postale à vestiti di cunnessione.

Opatovina Park

Ritorna in Zagabria hè difficiulmente imaginate senza visitare i so parchi. Un locu storicu impurtante è una spaziu excellentu per caminari è Opatovina Park. Quelli di furtificazioni datanu di u 12e seculu cuntinuonu à a terraplana. Inoltre esse pudete vedere i torchi di cantone è i muri di storia. À l'estiu, u teatru tradiziunale possèttule a splutazioni di teatru in manu aperta.

Rybnyak Park

In u stessu centru di Zagabria hè un pianu cuncisione cù a regula di u disignu di u paesu mudernu. Ciò chì distingui u Parcu Rybnyak è chì hè apertu à u ghjornu, cusì per chì l'amatori di a notte passate pò passeghjinu cù i passeggiati à i cammini di a luna, in particulare chì patrullati da a forza di polizia locale hè urganizatu quì.

Maximir

U vastu parco di casamenti cuntenuti un giardinu botanicu è un zoo chì 275 spezie d'animali viaghjanu, assai di quali sò rari. L'area paisaghjera hè strada passiata. Inoltre, in questu locu pudete assicurà tranquillità in i costi di fossi è laghi.

Di sicuru, questu hè micca tutte l'attraversu di Zagabria. In a cità sò assai più musei, entizzioni culturali è parchi. I turisti cun entusiasmu parlanu di cafeti chjuchi è dispreschi, induve pudete beie cafè o festa nantu à a culanza local.

Cume si avvicina à Zagabria?

Zagreb hè un grande portu aereo europeu. L'aeroportu hè di 15 km di a capitale. In trenu è busu à Zagreb pudete piglià da parechji paesi in Europa, cumpresi a Repubblica Ceca, Slovakia, Ungheria, Allemagne, etc.