Museo archeologicu di Kuklia


In i tempi antichi, Kuklia fù chjamatu Paleapaphos è stu locu era u centru di cultu Afrodite. Da i mitu antichi, segue chì Piggaluioni hè unu di i re fu, questu cundottu cù una statua creata da ellu stessu. Allura Afrodite, rigretting the disgraziatu amanti, hà resuscitatu l'statue per ellu. Pygmalion è Galatea eranu cuntenti, è u so figliolu fù chjamatu Pafossu.

Paleapaphos era un centru amministrativu finu à u 320 aC, poi era un grande portu era custruitu è ​​Nea Pafos divintò a capitale.

Cumu site u museu archeologicu?

Da a fine di u XIX sèculu à u ghjornu oghje, i scavi sò rializati in u paese è i archeologue anu studiatu l'ogettivi. In u cumplessu, i tombini è ancu e restos di l'edifici (villi) di u periodu Rumanu èranu truvati. Pruvemu chì in sti paisi li famiglie di i Rumani ricchi.

In u paesi Ci hè un museu archeologicu di Kuklia, a maiò parte di quali sò situati nantu à a strada, in l'aria aperta. Questa exposicion hè dedicata à u cultu di Afrodite è u so tempiu. Una altra parte di l'exhibiti hè guardatu in u museu. Hè situatu vicinu à a fortizza, chì fù custruitu in u Medievu. U museu si trova in u casteddu di a famiglia di Lusignan è vale a pena visitarà, strolling before it through the ancient ruins of the complex.

Esibizzioni di u museu

U museu archeologicu di Kuklia pussedi bè pocu esposi chì si truvaru in u studiu di u Santuariu di Afrodite. Ci hè ancu qualchissia di i finds chì anu trasfirutu da l'esposizione in Nicosia .

L'artifacti più famusi include un anticu bagnu di pietra. Hè interessante hè ancu un sarcòfagiu di arenisca, chì fate bas-reliefs. I parcorsi di i miti di a Grecia antica sò trasmessi cù l'aiutu di i fiori bianchi è nuvole. Ancu in u museu ci hè una grande cullizzioni d'inscriptions: Cipriottu è grecu.

Ma in tutti l'exhibiti chì ponu vistu in u museu archeològicu di Kuklia, si ponu esce. Hè una gran petra negra chì servia com'è un ughjettu di cultu per i pellegrini è si trova annantu à l'altare di a dea Afrodite. In quelli ghjorni, ùn era micca spartu per adurallu per utilizà stati o imagine. A petra hè una forma phallica è hè un simbulu di fertilità, cum'è a dea Afrodite stessu. L'urìgine di a petra hè ancu interessante: i scientisti anu compru chì ùn hè micca da questu località è, probabbilmente, hè un fragile d'un meteorite. Questa vede ùn pò micca sola, ma ancu toccu.

U museu archeologicu di Kuklia havi puru una copia di un mosaicu chjamatu "Leda è u Cignu". Hè scritta ancu nantu à scavi lucali è esse exhibitu in u museu. Allora u mosaicu hè struitu, è solu dopu si truvava in Europa, dopu à quali fù restituita in Cipru, à Lefkosia.

Cume accade à u museu?

Kuklia hè statu dotze km à l'est di Pafos . In car à u paesi duvete passà a longa Pafos - Strada di Limassol . Infurmazioni nantu à cumu per accustà à u busu, pudete attruvà in u centru d 'infurmazioni in l'istazione d'autobus. Ci hè u bus 632 parte da u centru di a cità, da a Karavella Station.

U busu №631 si move à a baia di Afrodite, chì dinò in u Kuklia. Quandu sbarcate, avete bisognu à dilla à u driver unni vulete andà, è definisce. Pudete retrocede da u stessu busu, a fini ùn hè micca solu, avete bisognu di turnà a corner.